Sorry, ik moest even lachen. Wat is bastaard suiker? Volgens mij bedoel je basterd suikerquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef koen_pijl het volgende:
Bedoel je bastaard suike ofzo? Bij de C1000 waari k vakken vul, kan je drie kleuren suiker kopen:
Ja dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even lachen. Wat is bastaard suiker? Volgens mij bedoel je basterd suiker![]()
Meer dat de suiker uit kristallen bestaat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij vraagt ze toch echt om kristalsuiker, maar volgens mij is het kenmerk van kristalsuiker juist dat het wit is
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef PretKroket het volgende:
Wat is er mis met gewone witte suiker?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef Miauwww het volgende:
Weet iemand waar ik gekleurd kristalsuiker kan vinden? Vorig jaar had een vriendin een zakje bij van Zuid Afrika, en dit was leuk om tussen de gewone suiker te doen ... maar ik vind het hier nergens!!
alvast bedankt
LEUK!?!?!?quote:
Volgens mij heb ik t weleens gezien bij de toko, ja. Beetje surinaamsig, lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef justmattie het volgende:
ga naar de levensmiddelen winkel. of de toke en probeer wat kleurstof te scoren.
Kun je heel goed zelf maken hoor
ik bedoel gewoon levensmiddelen kleurstof, die in bijna alles zit tegenwoordig. Vaak kun je die bij de chinese/japanse toko's wel krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik t weleens gezien bij de toko, ja. Beetje surinaamsig, lijkt me.
De tuinen verkoopt alleen roze en bruine suiker, dacht ik.
spam!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef mjones het volgende:
Op deze website http://www.gekleurdesuiker.nl kun je gekleurde suiker kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |