Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!
Die wil ik ook
De beveiliging heeft zijn snelle schoenen al aan, en de pilletjes liggen al voor hem klaar bij pannekoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef AnTjUh het volgende:
loverboy raakt weer enigzins verhit
Het meeste wat op de nieuwsgroepen staat is illegaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.
Wat trouwens jammer is; de stem van de raaf valt niet binnen het bereik voor mensen in dat pakket.![]()
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Een slecht idee dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..![]()
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef AnTjUh het volgende:
brian weet precies hoe hij amanda in zijn zak moet praten
de zielige jongen uithangen
praten op die glijerige gluiperige toon van
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:
Amanda doet en neemt alles zolang zij haar zin maar krijgt.Zij pikt alles omdat zij de Istanboel trip wil,zal en moet krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |