Ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap dan ook echt niet waarom juist een nitwit als Brian zo in bescherming lijkt te worden genomen.
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
hupie wil het liefste met eric naar istanbul
Waren de hersenspinsels van Natasia en Eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik al......
Huub zijn gedachtenspinsels worden weer es voor waar aangenomen.....
Ik zou lachen als er niemand mee mag.....![]()
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft nu eenmaal een voorliefde voor valse nichten. Soort zoekt soort.![]()
Geleerd in de hoerenacademie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda is echt een vies wijf.
Die doet een hoop om alles te krijgen.
Dat heeft Huub hem toch ook verteld. Ook dat hij is ingetrokken ....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij snijd Huub zich flink in zijn vingers.
Eric weet al van de ontslagronde, dus nu gaat Eric op Amanda stemmen, waarschijnlijk![]()
Ik gun het Huub het meest, omdat die het minst heeft gekregen tot nu toe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:34 schreef Taurus het volgende:
Amanda wil dat ie sowieso niet naar Huub gaat. Brian zegt dat ze dat gaan bewerkstelligen.
Ik hoop nu eigenlijk vooral dat ie naar Huub gaat omdat zij 't niet willenNiet eens omdat ik 't Huub zo ontzettend gun.
Ik heb trouwens niemand meer in 't huis waarvan ik zeg, laat die maar gaan. Ze zijn allemaal eigenlijk niet 'lief' meer. Vroeger kon ik nog wel 's Sylvia, Ilona of af en toe Bart iets gunnen.
ook dat nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
eensch toen waren we ook al de Sjaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ook dat nog
hij heeft t weekend ook al verpest
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan zijn maar een zeikwijf zoals liederke lijkt het me ook niet echt een feest![]()
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef brabander01 het volgende:
foto's bij kingjaap al of nog niet staat al wel vermeld
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Gooi alle spiegels uit je woning. Zal je leven een stuk makkelijker maken.![]()
Twee minuten de foto erop is genoeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk niet dat die geplaatst gaan worden, daar zal Flens wel een stokje voor gaan steken. Haar lieveling die afgevoerd wordt door de beveiliging.. dat kán toch niet!!
Kots gerust lekker van je af want was het ook niet Brian die wijn gooide, spuugde en sloeg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef itsme het volgende:
Nog even een reactie op Brian die er niet tegen kan als iemand eten over een vrouw gooit.
Mag ik even kotsen.
Was het niet Brian die Jaap aanspoorde eieren over JJ te gooien?![]()
Zowel Eric als Jaap als Lieke kunnen dit verpesten. Lieke heeft eerder aangegeven dat "vanuit het oogpunt van de trip ze het Amanda het meest gunt" (Lieke is zo oerdom, ik zie haar dit nog doen ook) - Jaap kan gevoelig zijn voor 't voorstel van aDEL (als hij Huub wil "tarten" doet hij dat) - Eric heeft inmiddels een slechte verstandhouding met Huub, waardoor zijn stem voor Amanda ook waarschijnlijk is. Brian stemt niet, zoals hij met Huub had afgesproken, op Huub. Natasia zal zeker op Amanda stemmen na kort overleg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef rooie3 het volgende:
Dus die Eric kan het weer verpesten.
Je kan Japio niet omkopen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef Dark het volgende:
Brian wil Jaap omkopen met CP's en een brief met beloftes waar hij zijn handtekening onder zal zetten.
Welnee, die twee denken lekker samen te mogen gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda krijgen nog wel ruzie om die prijs.
ze zijn alletwee te hebberig en gunnen het elkaar niet.
Zou voor de streamers 2 prachtige rustige dagen worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welnee, die twee denken lekker samen te mogen gaan.
Inderdaad, mooi om te zien. Brainless vertrouwt haar gewoon niet,quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda krijgen nog wel ruzie om die prijs.
ze zijn alletwee te hebberig en gunnen het elkaar niet.
Zonder Brrr en Lellebel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou voor de streamers 2 prachtige rustige dagen worden.![]()
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
Brian: als ik dronken ben druk ik je soms van me af omdat ik samen wil liggen knuffelen.
Amanda: huh...jij geen seks?
Brian: jij scheurt me uit elkaar als je dronken bent. Als je tips bent,ben je erg horny.
Denk je dat Turkse mannen van je afblijven?
oh oh
Geweldig voorstel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Direct naar de gevangenis, u ontvangt geen twee miljoen euroquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
In dat opzicht mag Brian van mij best met Amanda naar Turkije.. Als er dan een turk aan Amanda zit.. gaat hij daar los, gaat hij niet langs start en ........
Hij heeft geen moer gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef noekje het volgende:
Brian vindt echt dat hij het meeste recht heeft omdat hij er al zo lang zit. Die lul heeft al zoveel gehad.
Hij vindt echt dat hij heeft gestruggled 8 maanden dus...
argh
Ik bedoelde voor onze gevoelige oortjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder Brrr en Lellebel?
Neuhhh, die zullen niet gemist worden.
Als Huub samen met Jaap gaat, dan kunnen de streams wel twee dagen uit.
Dan ga ik in de hal van een bejaardenhuis zitten, daar is dan veel meer aktie.
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.quote:
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die staat al op automute, handig progje dat mijn buurvrouw heeft gemaakt.
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Check PMquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
De enige rol die Brian heeft is dat hij de vijand is van huub.
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Tot Brian vanavond de stemming krijgt en dan pas komt echt het kleine kind naar boven. Hij spreekt haar opzich wel goed aan want het is gewoon een kleuter maar vanavond krijgt hij te maken met een hele boze kleuter uit de Hel.
Dat is liefdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang kan Amanda het nog handelen als een klein kind door Brian te worden toegesproken?
Dan zullen we wel weer een streamlock krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef AnTjUh het volgende:
er word vanavond echt gehuild na de stemming
Rochels of sperma..voor Amandel is het hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan geeft die haar gewoon weer een klap voor haar kanis, en ze is weer helemaal verliefd.
Desnoods nog een paar rochels er bij, en ze heeft weer volop vlinders.
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi dat proggie eens op de nieuwsgroepen!
Die wil ik ook
De beveiliging heeft zijn snelle schoenen al aan, en de pilletjes liggen al voor hem klaar bij pannekoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef AnTjUh het volgende:
loverboy raakt weer enigzins verhit
Het meeste wat op de nieuwsgroepen staat is illegaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar zit gejatte voice recognition software in, anders had ik het met liefde allang gedaan.
Wat trouwens jammer is; de stem van de raaf valt niet binnen het bereik voor mensen in dat pakket.![]()
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Het zou wel een mooie zijn van de DGK_Redactie om VOOR de stemming te zeggen dat Huub en Brian door hun gedrag van vanmorgen de kans verspeeld hebben op een plaats in de stemming voor de Turkije en dat er alleen op de overige miljonairs gestemd mag worden!![]()
Zowel Brian als Huub zijn ervan overtuigd dat deze stemming om hun 2en draait, meteen afkappen die boel, sanctie!
Een slecht idee dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...wel jammer dat het dan waarschijnlijk Amanda wordt..![]()
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef AnTjUh het volgende:
brian weet precies hoe hij amanda in zijn zak moet praten
de zielige jongen uithangen
praten op die glijerige gluiperige toon van
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:
Amanda doet en neemt alles zolang zij haar zin maar krijgt.Zij pikt alles omdat zij de Istanboel trip wil,zal en moet krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te genant voor woorden dat Amanda er voor valt. Hij MOET volledige controle over haar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |