Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blowquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van sigaren.. maar zou het best willen leren
Ik blow wel maar kan dat zelfs nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, net zoals dat ik jointjes draaien leuk vindt, terwijl ik niet (meer) blow
Klopt. En dat vond ik in eerste instantie triest in de 'och gossie' zin des woords, maar tegenwoordig vind ik het triest in de 'dom wijf dat je bent' zin des woords.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
Zij ervaart het niet als een valkuil. Dit is wat zij gewend is, normaal vindt en accepteert.imho
Tegen de tijd dat ik dat onder de knie heb (want een gedraaide blow laat ik niet liggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
, zoals die vrouw al zei: oefening baart kunst
Ik ook ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Dit is waar Huub Brian al voor wou behoeden.. Als je iemand hoop geeft willen ze het steeds liever.. Huub wou dat voorkomen door die ideeën direct de kop in te drukken en te zorgen dat alleen hij en brian kans zouden makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Amanda wil het wel heel erg graag he. Ik hoop toch zo dat zij iig niet gaat.
Wat is er in hemelsnaam mooi aan een zwart mouwloos shirt gecombineerd met een provisorische stropdas?quote:
Lapdance?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat nu Eric beslijmen voor een stem.
Wellicht haalt ze de strap-on uit haar koffer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |