met de huidige vintagehype waarschijnlijk beetje overpriced dus dnek aan 80 eur? gokje? even marktplaats afstruinen enzo voor een reeel beeld. Ga je er een kopen of heb je er een te koop?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:21 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand wat een proco vintage rat reissue ongeveer waard is?
Tja, soms moet je gewoon de hele backline meenemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, hij wil de hele teringzooi meezeulen
voor een hernia?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
je moet er soms wat voor over hebben he
Yup, Anathema heeft hun eigen spul, en wij ook. Sommige bands waar je vaker mee speelt deel je de backline mee, zoals we destijds met Autumn en Asrai wel hebben gedaan. Grotere bands doen dat dan weer minder vaak, ook wel een beetje begrijpelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Aresdreams het volgende:
Hmmm, dus je eigen backline in W2?
Ja als gitarist doe je dat sowieso wel, hooguit een keer dat je het kabinet van iemand anders gebruikt (9 van de 10 gitaristen hebben toch een marshall 4X12) maar met drummers gebeurt het best veel, het scheelt namelijk nogal wat ombouwtijd als je niet het hele drumstel hoeft af te breken, opnieuw op te bouwen en te soundchecken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
ah oke
ach, zou liever over me eigen spul willen spelen dan dat van anderen, maar das mijn eigen idee
tja, drummers zijn een raar volkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja als gitarist doe je dat sowieso wel, hooguit een keer dat je het kabinet van iemand anders gebruikt (9 van de 10 gitaristen hebben toch een marshall 4X12) maar met drummers gebeurt het best veel, het scheelt namelijk nogal wat ombouwtijd als je niet het hele drumstel hoeft af te breken, opnieuw op te bouwen en te soundchecken.
H&K is toch ook niet echt een budget merk toch?quote:
ik bied ¤60,-. graag reactie voor morgen 11 uur, want dan vertrek ik op vakantie voor 3 weekjes (canada en californie!quote:
delay/reverbquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:59 schreef Zyggie het volgende:
Welke effecten zouden julie kopen als je helemaal geen had?
rare vraag, ligt eraan wat je ermee wilt hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:59 schreef Zyggie het volgende:
reverb, als het niet op je amp zit, net als een goeie overdrivequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:59 schreef Zyggie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |