Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef SaskiaR het volgende:
de ruyter ook toch? van de hagelslag enzo?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?
Die werd ontwikkeld door de ESA, pas 10 jaar nadat Apollo 11 op de maan landde...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef SaskiaR het volgende:
ariane
Oftewel: Saturnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef SaskiaR het volgende:
saturnus
SaskiaR +1quote:The Saturn family of rockets were developed to launch heavy payloads to Earth orbit and beyond. They were adopted as the launch vehicles for the Apollo program.
quote:In Greek mythology,was a winged horse that was the son of Poseidon, in his role as horse-god, and the Gorgon Medusa.
lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
JAG
Catherine Bellquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
Ietwat grote kin, maar hij kijkt zo schattig uit zijn ogen. Niet zo schattig als PR natuurlijk...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
lolhij heeft een beetje een raar hoofd vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |