Lokeren speelt daarinquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Focusdriver het volgende:
Ohja![]()
Welke Belgische eersteklassevoetbalclub speelt in het stadion genaamt "Daknam" ?
Eerlijk van jequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Focusdriver het volgende:
Ja, Otis Redding had ik opgezocht, dus haal dat ene punt er maar weer af ..
En de noobs dan? Zoals ik, je vergeet mij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef geertp het volgende:
heeft iedereen hier ook al de eisbär geluisterd?
Zal ik me eens uitleven en zorgen voor een opgefriste versie tegen de tijd dat we bij deel 800 zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...
Nee, bij elk kwart millennium.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Houtspeer het volgende:
Beginnen we bij elke eeuw overnieuw?
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en hoi btw, ik ben hier ook weer eens
ik hoop dat FOK! het blijft doen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakken
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Der_Michael het volgende:
Aan de indianenstam die daar woond(de)?
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Saskatchewan is een provincie van Canada. Waaraan dankt deze provincie zijn naam?
Weet je dat nou al zeker joh?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
dan wil ik ook puntjes erbij zodra ik mijn diploma hebquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
waarschijnlijk betekent het wel iets, maar daar dankt de provincie niet zijn naam aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |