quote:
boehoeequote:Flitsservice.
Er is een punt waar ze je niet tegemoetkomen als je de meeste muziek wil luisteren. De flitsmeldingen. Nou vind ik dat al behoorlijk zielig, je moet gewoon normaal rijden etc, etc,
Kom op zeg, zó goed was 'ie niet.quote:
Dat dus. Of KinkFMquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:59 schreef JackHerrer het volgende:
Luister Stubru.
Lees nog eens de reacties en de data die erbij staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Hij quotte mij, dus het was wel degelijk een goede kick.![]()
Ik zeg al niks meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lees nog eens de reacties en de data die erbij staan.
Bij mij op het werk staat ook Q op. Wat een pleuris zender. De hele dag dezelfde zeikmuziek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Man man man, onvoorstelbaar dat er mensen zich zo druk kunnen maken om TOTAAL niks! Is het het enige station? Nee. Zet gewoon een ander radio station op als je het niks vind en loop niet zo kansloos te zeiken.
Dat je ook zo ontzettend veel tijd steekt in het maken van zo'n OP geeft aan wat voor een triest en vooral zuur figuur je bent. Dat je je gewoon willens en wetens gaat ergeren aan een radio station.
Nederlandse radio is gewoon voor 99% kut, dat weet iedereen. Je hoeft er niet naar te luisteren voor leuke muziek, want dat is er nooit... maar doe wat nuttigs met je leven en zet zelf muziek op.
Ja, klaagbaak is om te klagen, maar niet om te klagen om het klagen. Ik ga toch ook niet expres naar iets kijken of luisteren wat ik niet leuk vind, puur en alleen om de klaagbaak te vullen. Dat is gewoon triest.
En inderdaad, wat een klote kick.
Dat is echt het grootste misverstand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |