abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:21:00 #141
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49920377
Huub ergert zich aan Brian dat het zo'n fokking komediant is.
pi_49920393
Die smerige verkrachter smeekt Huub om die napalmraaf niet aan te pakken???
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:22:09 #144
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49920411
Huub weet waar het vandaan komt en dat het al een tijdje bij Brian aan de oppervlakte borrelt.
Ik nog niet dus.

Amanda van Sloeriestijn, 42, met diepe rooklijnen in haar hoerige gezicht 19 jaar uit Pijpesteijn heeft de regering aangeklaagd wegens de opvang die haar geboden werd nadat ze total loss was geslagen door haar vriend Brian.
Amanda zegt dat o.a het bed waarop zij in het tehuis voor mishandelde vrouwen sliep te hard was en dat ze hier minder snel door in slaap viel. Tevens was de fohn van een dermate slechte kwaliteit dat dit psychische klachten bij Amanda heeft veroorzaakt. "Ik klaag hierbij de Nederlandse staat aan voor de walgelijke gruwelijkheden die ik in het tehuis heb moeten doorstaan. Daarom klaag ik de regering aan voor .......1 euro!"
Tevens had Amanda woorden voor vrouwen die ook zijn mishandeld. "Als je mishandeld wordt is dat een teken van liefde! Slaat Brian de kassadame? NEE! Slaat Brian de hond van de overburen? NEE. Hij slaat alleen mij dus houdt hij van MIJ en van niemand anders! Heb je dat begrepen Tamara! HOOR JE ME VIES LOEDER VIEZE GORE #$%#%#%"
De persconferentie werd hierna afgeslast.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:24:38 #146
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49920505
Ik vind dat de redaktie nu echt een grens moet trekken. En Palma bedanken voor bewezen diensten. Maar nee hoor ze loopt nog steeds als een wannabee miljonair in het huis. Ze loopt elke dag de zaak op te fokken en dan komt het tot ontploffing bemoeit zo'n domme Brian zich ermee. Palma moet gewoon weg.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:24:41 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49920507

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_49920534
Zo ik kom net binnen lopen en heb blijkbaar een hoop gemist...als het klopt wat er staat en die sorry voor mijn heel groffe woorden maar ben haar zo zat..die kutklote tering typhus takke palma..werkt er nog steeds..kan ze niet gewoon DOOD..gaan..gadverdamme...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:26:18 #149
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49920574
Zouden er al filmpjes zijn?
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:27:29 #150
130054 demins
We weten niks
pi_49920616
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef akveor het volgende:
Van de streamlocks?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:27:48 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49920633
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:22 schreef LoveProfusion het volgende:
ANP-

Amanda van Sloeriestijn, 42, met diepe rooklijnen in haar hoerige gezicht 19 jaar uit Pijpesteijn heeft de regering aangeklaagd wegens de opvang die haar geboden werd nadat ze total loss was geslagen door haar vriend Brian.
Amanda zegt dat o.a het bed waarop zij in het tehuis voor mishandelde vrouwen sliep te hard was en dat ze hier minder snel door in slaap viel. Tevens was de fohn van een dermate slechte kwaliteit dat dit psychische klachten bij Amanda heeft veroorzaakt. "Ik klaag hierbij de Nederlandse staat aan voor de walgelijke gruwelijkheden die ik in het tehuis heb moeten doorstaan. Daarom klaag ik de regering aan voor .......1 euro!"
Tevens had Amanda woorden voor vrouwen die ook zijn mishandeld. "Als je mishandeld wordt is dat een teken van liefde! Slaat Brian de kassadame? NEE! Slaat Brian de hond van de overburen? NEE. Hij slaat alleen mij dus houdt hij van MIJ en van niemand anders! Heb je dat begrepen Tamara! HOOR JE ME VIES LOEDER VIEZE GORE #$%#%#%"
De persconferentie werd hierna afgeslast.
Wordt jij niet moe van jezelf ?
pi_49920635
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef akveor het volgende:
Ik wacht ook met smart..maar ben de kooi een beetje zat aan het worden..je mag hier niet op fok ze meer met apen vergelijken en ik begrijp dat heel goed...Apen hebben nog meer intelligentie dan deze stukken strond..tis gewoon te triest voor woorden aan het worden...daarbij die streamlocks...REDACTIE ik betaal er voor kappe met die lock irritantjes!!!!
pi_49920649
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wordt jij niet moe van jezelf ?
Nee
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:28:59 #154
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49920677
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Nee
pi_49920685
Zelfs in een ruimte waar Huub is staat de camera op rat en del...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_49920691
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef demins het volgende:

[..]

Van de streamlocks?
Die zijn geheim!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49920693
Debora Flens zit vandaag weer aan de knoppen, hoe zit dit?
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:29:52 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49920719
De berichtgeving op Tien:
quote:
11:22 - Back to business
De Miljonairs waren even afgeleid door de heftige strubbelingen tussen Huub en Brian. Maar dit is van korte duur. Zij richten zich weer volop op het snoepreisje wat in verschiet ligt. “Als alle stemmen straks richting Brian gaan en alleen Huub moet nog zijn stem nog uitbrengen, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat hij het blokkeert”, laat Natasia weten aan Amanda en Brian. Alle Miljonairs azen op het tripje naar Istanbul. Want ondanks dat nu even de zon schijnt, in Turkije is het weer toch net even iets beter…

10:53 - Even alles op een rijtje...
De Miljonairs hebben zich opgedeeld in twee groepen. Brian, Amanda en Natasia bevinden zich in de slaapkamer en Huub, Lieke en Eric zitten op het terras bij de keuken. Er wordt even geprobeerd weer wat adem te halen. Huub lucht zijn hart bij de twee andere Miljonairs: “Ik heb er niks aan als de huishouding zo in mijn nek zit te schreeuwen!” En zo zetten ze alles even op een rijtje.

10:26 - “Ik vind het niet normaal”
Natasia ligt op lamlendig op bed. Brian wrijft troostend over haar arm. “Je hebt je niet druk gemaakt toch?”, vraagt hij zachtjes. “Om jou altijd”, zegt de diva met gebroken stem. “Ik heb mijn handen altijd op mijn rug gehouden. Hij is het zeker niet waard om te slaan!”, laat de Antilliaan rustig weten. Een verbijsterde Amanda voegt zich bij de twee. “Ik vind het niet normaal”, zegt Amanda verontwaardigd.

10:23 - Wanhopige Natasia
Natasia is nog volop aan het herstellen van haar operatie en probeert zoveel mogelijk de ruzie’s in De Gouden Kooi uit te weg te gaan. Maar tijdens het ontbijt loopt het uit de hand. Brian en Huub gaan elkaar bijna te lijf. Natasia vlucht na een tijdje naar boven. “Het is de laatste tijd zoveel ruzie, het is niet te geloven, laat elkaar nou gewoon”, zegt de diva overstuur tegen Eric. Maar de wanhoopskreet van Natasia lijkt gericht aan dove oren...
Wederom verfrissend (...) eenzijdig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49920754
We kunnen wel gaan roepen "fysiek geweld" maar er zal toch niemand meer worden uitgestuurd voor fysiek geweld omdat de redactie het er altijd op zal gooien dat het uitgelokt werd.

Beetje zonde dat Nena hierdoor moest gaan, al wilde ze zelf al weg, en dat we die gore hoer Amanda daarvoor in de plaats hebben gekregen.
pi_49920791
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef FdW het volgende:

[..]

Die zijn geheim!
Fuck die K geheimen...WE BETALEN GROF VOOR DIE KLOTE STREAMS>..wanneer gaan die redactie lui is doorhebben dat we BETALEN..en meer actie in de normale zin van het word actie verwachten..

Daarbij...geef die sukkels in de villa wat te doen joh....geef ze een Big B achtige opdracht ofzo...laat ze is wat doen voor die 1.15 miljoen.want als het zo doorgaat..word het jaar niet eens volgemaakt....kutshow is het aant worden!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')