De berichtgeving op Tien:
quote:
11:22 - Back to business
De Miljonairs waren even afgeleid door de heftige strubbelingen tussen Huub en Brian. Maar dit is van korte duur. Zij richten zich weer volop op het snoepreisje wat in verschiet ligt. “Als alle stemmen straks richting Brian gaan en alleen Huub moet nog zijn stem nog uitbrengen, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat hij het blokkeert”, laat Natasia weten aan Amanda en Brian. Alle Miljonairs azen op het tripje naar Istanbul. Want ondanks dat nu even de zon schijnt, in Turkije is het weer toch net even iets beter…
10:53 - Even alles op een rijtje...
De Miljonairs hebben zich opgedeeld in twee groepen. Brian, Amanda en Natasia bevinden zich in de slaapkamer en Huub, Lieke en Eric zitten op het terras bij de keuken. Er wordt even geprobeerd weer wat adem te halen. Huub lucht zijn hart bij de twee andere Miljonairs: “Ik heb er niks aan als de huishouding zo in mijn nek zit te schreeuwen!” En zo zetten ze alles even op een rijtje.
10:26 - “Ik vind het niet normaal”
Natasia ligt op lamlendig op bed. Brian wrijft troostend over haar arm. “Je hebt je niet druk gemaakt toch?”, vraagt hij zachtjes. “Om jou altijd”, zegt de diva met gebroken stem. “Ik heb mijn handen altijd op mijn rug gehouden. Hij is het zeker niet waard om te slaan!”, laat de Antilliaan rustig weten. Een verbijsterde Amanda voegt zich bij de twee. “Ik vind het niet normaal”, zegt Amanda verontwaardigd.
10:23 - Wanhopige Natasia
Natasia is nog volop aan het herstellen van haar operatie en probeert zoveel mogelijk de ruzie’s in De Gouden Kooi uit te weg te gaan. Maar tijdens het ontbijt loopt het uit de hand. Brian en Huub gaan elkaar bijna te lijf. Natasia vlucht na een tijdje naar boven. “Het is de laatste tijd zoveel ruzie, het is niet te geloven, laat elkaar nou gewoon”, zegt de diva overstuur tegen Eric. Maar de wanhoopskreet van Natasia lijkt gericht aan dove oren...
Wederom verfrissend (...) eenzijdig.