Zo'n uitslag heeft wat tijd nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de SOA-test van gister?
tiet voor een koffiepauzequote:
Dit neem ik toch niet serieus... ze werd notabene door haar eigen pooier geslagen. Heel die familie van Amanda heeft een geschiedenis van spousal abuse.. hoe klonk het ook alweer toen haar sletterige zusje aan de onderkant van de trap landde?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Dark het volgende:
Amanda - die jongen is echt gek, het valt overduidelijk op dat hij Brian 10 klappen geeft.
Aan jou de mooie, maar moeilijke taak haar uit die droom te helpen. Iedereen kotst Palma uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zat toch met Palma via de messenger berichten uit te wisselen..ze heeft echt grootheidswaanzin..ze zegt dat mensen haar handtekening willen hebben en haar adoreren.
Hij probeert platte stenen over de fontein te scherenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:56 schreef brabander01 het volgende:
zit parabrain op de bus of taxi te wachten
Gaat ie zo weer een gesprekje met Tupac die in de hemel zijt aan?quote:
volgens mij mist daar een duidelijk omschrijving van Palma's aandeel - weer trieste berichtgevingquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef Ning het volgende:
10:00 - Losgeslagen Miljonairs
Iets wat een rustige ochtend lijkt, is helemaal omgeslagen. Iedereen is opgestaan. “Eerst maar even met z’n allen ontbijten”, roept Palma. Huub heeft een discussie met Amanda, maar Palma vindt het nodig om zich erin te mengen. Wanneer ze niet ophoudt, begint Huub de hoofd huishouding bij haar hoofd weg te duwen. Dit wil niet helpen. Wanneer de Oldenzaler opstaat en zijn broodje met een grote snelheid op Palma afwerpt, knapt er iets in Brian. Huub en Brian staan dreigend tegenover elkaar en duwen tegen elkaar aan. Gelukkig houden de dames wel het hoofd koel. Amanda en Lieke springen zonder aarzelen tussen de twee kemphanen. Bedankt dames!
10
Het is al zo vaak gezegd dat het personeel niet met speltechnische zaken moet inlaten. Palma is gewoon de oorzaak van dit gebeuren. Ik verbaas en erger me er elke ochtend aan dat ze weer trots door de villa heen loopt al was zij een miljonair. Als haar gevraagd word om de tafelklaar te hebben om 9.30u zoals afgesproken voelt ze zich daar boven verheven. En zicg dan menegn in een discussie met Amanda dat gat toch veel te ver. Waar bemoeit ze zich mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef Ning het volgende:
10:00 - Losgeslagen Miljonairs
Iets wat een rustige ochtend lijkt, is helemaal omgeslagen. Iedereen is opgestaan. “Eerst maar even met z’n allen ontbijten”, roept Palma. Huub heeft een discussie met Amanda, maar Palma vindt het nodig om zich erin te mengen. Wanneer ze niet ophoudt, begint Huub de hoofd huishouding bij haar hoofd weg te duwen. Dit wil niet helpen. Wanneer de Oldenzaler opstaat en zijn broodje met een grote snelheid op Palma afwerpt, knapt er iets in Brian. Huub en Brian staan dreigend tegenover elkaar en duwen tegen elkaar aan. Gelukkig houden de dames wel het hoofd koel. Amanda en Lieke springen zonder aarzelen tussen de twee kemphanen. Bedankt dames!
10
Ze zullen beide wel blind van liefde zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef Dark het volgende:
Vind het onvoorstelbaar dat Natas en Manny alleen maar agressie in Huub kunnen ontdekken en helemaal niet in Brian?
Dat heb ik al gedaan door te zeggen dat ze zich gewoon niet met het spel moet bemoeien omdat "je op fok bijvoorbeeld, het grootste forum van nederland, compleet wordt afgeslacht" ...maar ze is echt zo'n type wat op aandacht kicked..zowel positief als negatief.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan jou de mooie, maar moeilijke taak haar uit die droom te helpen. Iedereen kotst Palma uit.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan door te zeggen dat ze zich gewoon niet met het spel moet bemoeien omdat "je op fok bijvoorbeeld, het grootste forum van nederland, compleet wordt afgeslacht" ...maar ze is echt zo'n type wat op aandacht kicked..zowel positief als negatief.
Zo weet ik dat ze naar een begrafenis ging in Klazinaveen van iemand die ze totaal niet kende en heel hard op de voorste rij zat te janken, terwijl ze de weduwe van het bankje duwde, een dramatische speech had over het aangekoekte sperma van de overledene in haar uitgerekte flubberkut en zich op de kist wierp voor een laatst kus.
Bovenstaande is niet waar, maar ik zie Palma er wel voor aan.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan door te zeggen dat ze zich gewoon niet met het spel moet bemoeien omdat "je op fok bijvoorbeeld, het grootste forum van nederland, compleet wordt afgeslacht" ...maar ze is echt zo'n type wat op aandacht kicked..zowel positief als negatief.
Zo weet ik dat ze naar een begrafenis ging in Klazinaveen van iemand die ze totaal niet kende en heel hard op de voorste rij zat te janken, terwijl ze de weduwe van het bankje duwde, een dramatische speech had over het aangekoekte sperma van de overledene in haar uitgerekte flubberkut en zich op de kist wierp voor een laatst kus.
Bovenstaande is niet waar, maar ik zie Palma er wel voor aan.
Gelukkig is Brian niet agressief.quote:
Al gezien, maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
misschien al bekend hier maar ik spam m toch maar ff
eindbaas Jaap
LVO is geweldig
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef Marrije het volgende:
Huub kan het tripje naar Istanbul vergeten.
hoezo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef Marrije het volgende:
Huub kan het tripje naar Istanbul vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |