Ik ga er in eindhoven in de Pathe heen ook om die tijd. Alleen jammer dat ze hier geen imax hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:19 schreef Missy_1974 het volgende:
dinsdag/woensdag nacht 0.05 uur te pathe arena imax, heb er zin in
Maar dat zijn meestal toch niet de fans, die snappen het nut van het verhaal van deel 5 ook niet zo goed....quote:Op zondag 8 juli 2007 00:48 schreef Wouser het volgende:
ben bang vanwel nadat ik al wat reviews heb gelezen van journalisten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
Hoezo is dat logisch?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef Ecthelion het volgende:
Algemeen review van de film:Dan zal men de volgende film (HBP) zeker niet kunnen gaan waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Jah, dat denk ik ook niet. Sommige fanatieke lezers vonden het zelfs al te veel plot hebben...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[/spoiler]
Dan zal men de volgende film (HBP) zeker niet kunnen gaan waarderen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef Ecthelion het volgende:
Algemeen review van de film:Mooi zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zelf ook niet erg, maar voor mensen die de boeken niet hebben gelezen kan het een afknapper zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
Als je het boek gelezen hebt dan weet je van te voren dat er weinig sensatie in zal zitten..
In de 3e film zat ook een hoop gepraat en weinig actie en toch vind ik dat nog steeds de beste tot nu toe, dus ik ben zeer benieuwd naar The Order of the Phoenix..![]()
Tof meisjequote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Evanna Lynch (Luna) op de Ierse premiere.
Let even op de oorbellen.![]()
Ja nou, ik vind het een hoop onzin allemaal..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:16 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet erg, maar voor mensen die de boeken niet hebben gelezen kan het een afknapper zijn.
Terzielers, Groemp, okay. Maar wie/wat/waar zijn Knijster en Grimboudplein? (Ik lees de boeken alleen in het Engelsquote:Ik ben onwijs benieuwd naar de Terzielers, naar Groemp (als die erin zit), naar Knijster en het Grimboudplein en ga zo maar door..
Even voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal met jullie eens en ik vind de films echt leuk. Ik ben bij elke film altijd heel benieuwd hoe ze alles hebben gevisualiseerd. Ik zei alleen dat critici en mensen die de boeken niet hebben gelezen het als onafhankelijke films zien, waardoor het een afknapper kan zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind het een hoop onzin allemaal..
Als je de boeken niet leest en je gaat naar deze film dan moet je niet zeuren dat er te weinig actie inzit..
Harry Potter is geen actiefilm, dat weet iedereen na het zien van de eerste 3 (de 4e had duidelijk meer actie, maar die vond ik weer redelijk onoverzichtelijk)..
Iedereen die zeurt dat de film dikke prut is die heeft of de boeken niet gelezen en wist niet wat die kon verwachten of de vorige 4 films niet gezien of is geen HP fan..
Actie is niet per definitie beter.. Ik ben onwijs benieuwd naar de Terzielers, naar Groemp (als die erin zit), naar Knijster en het Grimboudplein en ga zo maar door..
De ontwikkeling van Harry, Ron en Hermelien..
En ja, de actiescene op het eind wil ik ook niet missen, die spanning, maar die actiescene hoort de film niet te dragen..
Maar goed, dat is hoe ik erover denk..![]()
Hun probleemquote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal met jullie eens en ik vind de films echt leuk. Ik ben bij elke film altijd heel benieuwd hoe ze alles hebben gevisualiseerd. Ik zei alleen dat critici en mensen die de boeken niet hebben gelezen het als onafhankelijke films zien, waardoor het een afknapper kan zijn.
Thestrals, Grawp, Kreacher en Grimmauld Place.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:10 schreef GotC het volgende:
Terzielers, Groemp, okay. Maar wie/wat/waar zijn Knijster en Grimboudplein? (Ik lees de boeken alleen in het Engels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |