Nog goed plaatsje kunnen krijgen? Wij hebben gisteren gereserveerd, er waren al veel plekken gereserveerd maar we hebben nog goede plekken kunnen krijgen (niks namelijk zo erg als helemaal voorin zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef Koningin het volgende:
Ik ga alvast reserveren!
Ik kan alleen kaartjes reserveren. Plaatsen niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Mikani het volgende:
[..]
Nog goed plaatsje kunnen krijgen? Wij hebben gisteren gereserveerd, er waren al veel plekken gereserveerd maar we hebben nog goede plekken kunnen krijgen (niks namelijk zo erg als helemaal voorin zitten)!
Klinkt een beetje creepy, alsof ze allemaal ritueel geslacht gaan worden in de A-kerkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef Juzme het volgende:
HARRY POTTER FESTIJN BIJ PATHE GRONINGEN
Op woensdag gaat eindelijk maar toch de nieuwe Harry Potter (Harry Potter and the Order of the Phoenix) in première. Dit kan en mag niet onopgemerkt blijven.
Daarom hebben we voor alle echte Harry Potter fans een nachtelijke première zodat je de film als eerste kan gaan zien, van dinsdag op woensdag om 00.05 uur.
Mocht je dan niet kunnen, niet getreurd op donderdag 12 juli is er een geweldig Harry Potter evenement.
Eerst ga je om 20.00 uur de film bij Pathé kijken. Na afloop van de film lopen we, vergezeld door Harry Potter personages met fakkels, naar de A-kerk (5 min. lopen).
Wat er vervolgens in de A-kerk allemaal gaat gebeuren, blijft natuurlijk geheim.
Maar dat Hagrid er voor gaat zorgen dat het een geweldig spannende Potter nacht zal worden, dat is zeker.....
Iedereen die verkleed komt maakt kans op een prijs!
Programma:
20.00 uur Film Harry Potter and the Order of the Phoenix (OV) bij Pathé
22.40 uur Fakkeltocht naar de A-kerk
00.30 uur Einde
Zozo, spannend hoor
Wij gaan ook donderdag. Ik vind het wel fijn om al de plaatsen te weten. Het is altijd al zo vroeg druk bij de bios, tenminste wel die waar wij heen gaan en ik denk bij HP al helemaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan alleen kaartjes reserveren. Plaatsen niet.
Dus gewoon op tijd gaan, dan kun je nog plaats kiezen.
Ik ga donderdag de 12e.
Idd. Ik heb ze ook maar overgeslagenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Die filmpjes ga ik dus niet kijken, dan heb ik al een kwartier van de film gezien.
Hihi, ik vind het dus geweldig om het te zien... Voo rmij maakt het niet uit hoe vaak ik iets lees of zie, indruk maakt t toch wel. Ik ben ook nooit bang geweest van spoilers van de boeken, heb ze altijd vooraf gelezen. Zulke dingen komen toch pas echt op je over als je het zelf leest en voelt, dan is het zo anders dan als je enkel 1 zinnetje ziet staan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Die filmpjes ga ik dus niet kijken, dan heb ik al een kwartier van de film gezien.
Ben druk bezig met een recensiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel zo leuk om even te vertellen wat je er nou leuk/niet leuk aan vond, nietwaar? Desnoods wat dingen in spoilers...
ikke ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ben druk bezig met een recensieZodra die af is zal ik 'm online zetten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:14 schreef zoeperzazke het volgende:
http://movies.yahoo.com/m(...)61064/standardformat
hier staan enkele clips van de film in superkwaliteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |