Voor mij niet veel...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:40 schreef bierjoost het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van de IMAX versie?
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenavond om 00.05 als het kan
Haha, same here! Ben er al bijna doorheen! Maar wat een voorbereidingen weerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?
Heb er wel ongelofelijk veel zin in, probeer nog boek 5 weer uit te lezen voor de film begint
De Munt, Tuschinski en Arena IMAX iig niet volgens de Pathé site.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan? De meesten zijn nu wel uitverkocht, voor zover ik weet?
Heb er wel ongelofelijk veel zin in, probeer nog boek 5 weer uit te lezen voor de film begint
Haha iddquote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Juzme het volgende:
[..]
Haha, same here! Ben er al bijna doorheen! Maar wat een voorbereidingen weer![]()
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker nietquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker niet![]()
Ja, dat heb ik eerlijk gezegd ook wel, maar ik heb het tot nu toe altijd zo volgehouden, dus we houden de traditie nog maar weer in ere!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat ik me meer stoor aan discrepanties tussen de film en het boek als ik het boek net heb gelezen. Dus doe ik dat lekker niet![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Daniel Radcliffe @ Perez Hilton....
Die ogen...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Zo lijkt-ie op die ene die Frodo speelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef zoeperzazke het volgende:
IEW IEW IEW....
[afbeelding]
Wheheh! Nou je het zegt, jaquote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo lijkt-ie op die ene die Frodo speelt.![]()
Mijn ideequote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zo die foto he!![]()
Dat wordt geen lelijke vent zeg..
Oke, dat ding wat die aanheeft staat hem niet maar verder ziet het er goed uit als je het mij vraagt..![]()
quote:
Same herequote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn type is het nietJullie mogen hem hebben.
Ik doe het niet omdat ik dan alleen zit te denken "zo was het niet in het boek" en je dan niet echt meer op de film kan letten.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Same here![]()
Maarre ik zit nog even te twijfelen om het boek te lezen voor ik naar de film ga, heb hem een tijdje terug gelezen. Maar vind et ook wel leuk als ik niet meer precies weet wat er allemaal gaat gebeuren, wat raden jullie aan?
Of je verwacht dat ze iets gaan laten zien wat je zelf heel tof vond... en dan komt het nietquote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe het niet omdat ik dan alleen zit te denken "zo was het niet in het boek" en je dan niet echt meer op de film kan letten.
Morgen is toch straks?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef Mariontje het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar het nieuwe deel (film) en dan weekje later laatste deel van het boek...
Heb vorige week ergens gereserveerd voor HP voor morgen 00.05 bij Tuschinki, maar zijn volgens mij nog wel een aantal kaartjes vrij ( op de eerste rij ) en anders kan je ook nog die zogenaamde loveseats kaartjes kopen. (volgens mij zijn die ook nog wel beschikbaar )
Nee de premiere is in de nacht van dinsdag op woensdagquote:
True, opzichquote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe het niet omdat ik dan alleen zit te denken "zo was het niet in het boek" en je dan niet echt meer op de film kan letten.
Niet leuk, een en al spoiler. Heb het niet afgekeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu op SBS6 een blik achter de schermen met Viktor Brand.
Let op: hoop spoilers dus: beelden uit de film en een hoop sets.
Jaaaa....die stemmetjes, ik lag helemaal dubbel!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Gister de eerste film wel nog gezienWat was het toen nog een kindje zeg!
Jah, dat is echt doodzonde. Peeves is stoer! Ze hadden ook al de acteur (Rik Mayall) ervoor gevonden, maar hebben de rol er op toch uitgeknipt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik baal dat ze nooit Peeves in de film hebben gegooid. Het meesterlijke stukje uit boek 5 kan hierdoor niet gerealiseerd worden (de Weasley twins verlaten school waarbij hun laatste woorden zijn, 'Give her hell from us, Peeves'). Maargoed. Verder zal ie vast wel weer vermakelijk zijn. Hoop ik
Ik heb het ook gekeken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet leuk, een en al spoiler. Heb het niet afgekeken.
Ik heb ze horen roepen dat ze echt de inhoud van boek 7 nog niet kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Dat Peeves eruit is betekent natuurlijk dan ook dat ie in boek zeven weinig interessants te doen krijgt.
Maar Rowling heeft de makers WEL verteld dat zequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb ze horen roepen dat ze echt de inhoud van boek 7 nog niet kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er beter in kunnen laten, anders krijgen ze problemen bij het zevende boek."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
das mooi op tijd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef coltje87 het volgende:
Over 70 minuten word ik opgehaald, heb zo erg veel zin!*O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |