Klik hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef Woodpecker het volgende:
Heeft iemand ergens een foto/afbeelding van Kreatcher gezien/gevonden? Ben bezig met een Potter-alfabet en hier heb ik nog geen plaatje bij...
(dit en dit zijn meer van fans met photoshop en te veel tijd)
Hoezo ze proberen het Harry Potter-succes zo veel mogelijk uit te melkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag op mugglenet dat er een Harry Potter theme park komt.
Wat denk je dat ik gedaan heb...quote:
Ah, ik heb je idd verkeerd begrepenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan heb...Eerst lezen voordat je reageert. Dat zijn dus allemaal 'amateur'-tekeningen (hoewel sommige wel erg kunstig...
Mee eens, ik zie er echt het sulletje uit 6vwo in om eerlijk te zijn, niet de flirterige, arrogante, ondeugende james met zijn vlotte kop zoals ik hem in de boeken voorstel...Ik dacht om eerlijk te zijn eerst even dat Sirius misschien james was op de foto's en james remus, maar dat klopt dus niet... Ik vind de jonge sirius meer op james lijken dan die ze nu gecast hebben....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nooit een probleem gehad met de casting van Harry Potter, maar James Potter vind ik echt niks.![]()
Hij wordt beschreven met zwart haar, dit is blond. En dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem er nogal slapjes uitzien, ik zie geen brutaliteit, geen arrogantie.![]()
Idd, hij ziet er echt goed uit nu.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Koningin het volgende:
En wat is Neville lang geworden?
De tante van Susan Bones toch? Volgens deze pagina wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hoort dat de moeder van Susan Bones te zijn?
ja, Figg past precies in haar rol! Helemaal goed gecast!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
De tante van Susan Bones toch? Volgens deze pagina wel.
Mrs Figg vind ik nu al geweldig! Met haar foute regenkapje en jasje
Die eerste is een 3D model dat voor film 5 wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef Woodpecker het volgende:
Heeft iemand ergens een foto/afbeelding van Kreatcher gezien/gevonden? Ben bezig met een Potter-alfabet en hier heb ik nog geen plaatje bij...
(dit en dit zijn meer van fans met photoshop en te veel tijd)
Omg james ziet er niet uitquote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier staan 120 nieuwe foto's. Zitten erg gave tussen!
http://www.oclumencia.com.br/galeria/thumbnails.php?album=194
Deze vond ik het meest bijzonder:
jonge Sneep
[afbeelding]
Jonge James en Lily
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Peter Pippeling:
[afbeelding]
Sirius, James en Peter:
[afbeelding]
Geweldig, want ik ga de 12e op vakantie!quote:
Dat met Moody wordt gewoon aan het einde vaan deel 4 uitgelegd. En als je nog helemaal geen voorkennis hebt dan weet je niet beter.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef RobertVH het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het met Moody oplossen, voor mensen die het boek niet hebben gelezen kunnen er denk ik geen touw aan vast knopen als de echte gewoon gezellig rondloopt bij 'the order'
Wat ik me ook afvraag is waar die scene met die schommel nu overgaat die je ook in de trailer ziet, ik kan hem eignelijk nergens plaatsen![]()
Grmbl, dan heb ik avonddienstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |