Ik niet, hoewel ik wel een jaartje of wat zou wachten met Ginny :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Nielsch het volgende:
'k Zou eerder Cho doen dan Ginny, tbh.
Lijkt sprekend!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Omber lijkt ook nog op die vrouw uit Monster's Inc., niet alleen de oma uit Dinosaur
[afbeelding]
Hihihi! Je zou echt denken dat de finse kaft daarop gebaseerd isquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Omber lijkt ook nog op die vrouw uit Monster's Inc., niet alleen de oma uit Dinosaur
[afbeelding]
Dat is gemeen om te zeggen tegen zo'n knap grietjequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Ginny is Kirsten Dunt geworden!
oh dear, dat is nog lelijjker dan de engelse kaft van deel 7quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hihihi! Je zou echt denken dat de finse kaft daarop gebaseerd is
[afbeelding]
Ja, het is net alsof ze allemaal feestneuzen op hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
o
[..]
oh dear, dat is nog lelijjker dan de engelse kaft van deel 7
Wat spuuglelijk zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat spuuglelijk zeg.
De Nederlandse kaften.
Ik zag dat de première naar 11 juli was verschoven. Weet alleen wanneer OOTP in Nederland begint te draaien.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:49 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Moeten we nog langer wachten voor de film! Ik neem verder aan dat je niet weet wnnr OOTP in Nederland begint te draaien?
Een beetje voorkennis lijkt me wel handig, vooral nu we al bij de vijfde film beland zijn. Als je de boeken hebt gelezen lijkt me dat wel voldoenden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zag in de bioscoop een trailerZag er wel tof uit. Is het ook een beetje leuk om te zien als je de rest van de Harry Potter films niet gezien hebt?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Nielsch het volgende:
'k Zou eerder Cho doen dan Ginny, tbh.
See, Ik ben niet de enige die dat denkt dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik niet
Cho is te dramatisch etc.
Ginny heeft wat weg van dat meisje uit spiderman (1/2/3)
Dan koop je toch gewoon even een dvd-box?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zag in de bioscoop een trailerZag er wel tof uit. Is het ook een beetje leuk om te zien als je de rest van de Harry Potter films niet gezien hebt?
Tuurlijk gaat het daar niet om, maar het is wel leuk om er over te pratenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Dat geouwehoer over hoe knap of onknap de meiden zijn...Alsof het daarom gaat. Zijn jullie echt allemaal zo oppervlakkig dat niets er toe doet behalve hun snoetje en de cupsize?
(hetero)mannen
Gast, hou je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Dat geouwehoer over hoe knap of onknap de meiden zijn...Alsof het daarom gaat. Zijn jullie echt allemaal zo oppervlakkig dat niets er toe doet behalve hun snoetje en de cupsize?
Wat een bullshit, alsof jullie vrouwen (goed, lang niet allemaal natuurlijk, maar bovenstaande user zit ook vol vooroordelen) niet naar al die films (ik noem een LOTR met Orlando Bloom, of ten tijde van Titanic, Leo DiCaprio) gaan voor "al die lekkere mannen".quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
(hetero)mannen
Yeah, en dat vind ik net zo irritant. Ik loop vaak zat mee te geinen, maar af en toe lijkt het nogal de overhand te krijgen en dat irriteert me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat een bullshit, alsof jullie vrouwen (goed, lang niet allemaal natuurlijk, maar bovenstaande user zit ook vol vooroordelen) niet naar al die films (ik noem een LOTR met Orlando Bloom, of ten tijde van Titanic, Leo DiCaprio) gaan voor "al die lekkere mannen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |