"98 luftballons..."quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:00 schreef FortunaHome het volgende:
Zie hier een foto van dit ongeluk. Het betreft hier een Roda JC luchtballon.
Uiteraard geen enkel medeleven met de inzittenden.
[afbeelding]
![]()
Je kan er toch warme lucht in blazen zodat hij omhoog gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
D'r zit toch geen stuur op een luchtballon![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:00 schreef FortunaHome het volgende:
Zie hier een foto van dit ongeluk. Het betreft hier een Roda JC luchtballon.
Uiteraard geen enkel medeleven met de inzittenden.
[afbeelding]
![]()
Als ze op de grond tegen die paal gebotst waren was het vast minder erg geweest denk ik hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:15 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je kan er toch warme lucht in blazen zodat hij omhoog gaat
Toch vind ik het domquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als ze op de grond tegen die paal gebotst waren was het vast minder erg geweest denk ik hoor...![]()
Op zo'n 30 meter hoogtequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:24 schreef Sehnsucht het volgende:
waar is dit dan?
aaah daar...!quote:
Dr ligt hier geen sneeuwquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef Piovan het volgende:
Nou, is heel makkelijk te verklaren waarom dit gebeurd is. Hij lette te veel op de paal en automatisch ga je ernaartoe.
Hetzelfde is als je met je auto in de slip raakt (in de sneeuw) en altijd tegen het ene paaltje opknalt die er staat.
telepatische luchtballon besturingquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef Piovan het volgende:
Nou, is heel makkelijk te verklaren waarom dit gebeurd is. Hij lette te veel op de paal en automatisch ga je ernaartoe.
Hetzelfde is als je met je auto in de slip raakt (in de sneeuw) en altijd tegen het ene paaltje opknalt die er staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |