quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:22 schreef MasterDisaster het volgende:
Downloading.........
quote:check je mail...
Op zondag 12 mei 2002 12:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm dan heb ik 'm dus over een maandje wel.
Zijn beste nummer vind ik nog steeds 'The way I am' overigens.
Tnx alvast...
quote:check ook je mail...
Op zondag 12 mei 2002 13:46 schreef usernotfound het volgende:
Waar kan ik de goeie versie downloaden?
Ik heb nu alleen maar de samples....
Mail me ff de link a.u.b ( martijn_m14@hotmail.com )Tnx alvast...
quote:waar jij natuurlijk nooit aan doet...
Op zondag 12 mei 2002 14:16 schreef -Wepeel2- het volgende:
Tssk, dit forum is weer een bron van illegale handel
Maar die cd ruled !
-> over halfuur utrecht-ajax.. AJAX AMSTERDAM OLEEE OLLEEE
code:Je kan ook gewoon ffe op de naam van het allbum zoeke als je alle nummers wil01 Curtains up (skit) 0:29-
02 White America 5:24-
03 Business 4:11-
04 Cleanin Out My Closet 4:57-
05 Square Dance 5:23-
06 The Kiss (skit) 1:15-
07 Soldier 3:46-
08 Say Goodbye Hollywood 4:32-
09 Drips 4:45-
10 Without Me 4:50-
11 Paul Rosenberg (skit) 0:22-
12 Sing For The Moment 5:39-
13 Superman 5:50-
14 Hailies Song 5:20-
15 Steve Berman (skit) 0:33-
16 When The Music Stops 4:29-
17 Say What You Say 5:09-
18 Till I Collapse 4:57-
19 My Dads Gone Crazy 4:27-
20 Curtains Close (skit) 1:01-
Van de 20 tracks is zeker de helft "ik ben boos op iets/iemand". Sommige nummers lijken mij versie 2.0 van een nummer van de Marshall Mathers LP. White America >> The Way I Am. Cleanin' Out My Closet >> Kill You. Drips >> Drug Ballad. Dezelfde onderwerpen en echt veel nieuws heeft hij niet te melden.
Wat ik vooral mis is een echt grappig nummer, á la Brain Damage ofzo, maar dat heeft Em al jaren niet meer gemaakt. Op de Marshall Mathers LP vond ik het niet zo storend, omdat zijn delivery zo goed was, gevarieerde stijl. Zoals ik al eerder zei is het dit album voor het grootste gedeelte "ik ben boos".
Superman is wel een compleet nieuw thema voor Eminem btw, over de liefde/sex. Maar echt geslaagd vind ik het niet, beetje geforceerd.
Gelukkig zitten er nog wel goeie nummers tussen, Business, Sing For The Moment, Say What You Say (dikke vette beat!). Over het algemeen vind ik dit toch het zwakste album wat ik van hem ken, erg jammer.
vriendelijk dank alvast.
quote:Check je mail
Op zondag 12 mei 2002 23:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
uche uche....peentjuh@hotmail.com..voor alle linke zaken.vriendelijk dank alvast.
quote:idd, maar ik denk ook niet dat dit de final edition is, sommige nummers klinken gewoon té underground, alsof ze van 5 jaar geleden zijn... the marshall mathers lp is moeilijk te overtreffen, maar beter dan dit kan Em wel...
Op zondag 12 mei 2002 23:14 schreef Premo het volgende:
Hmpf, ik heb hem nu een keer of 3 geluisterd. Valt me érg tegen eerlijk gezegt. De productie is erg on point, maar wat een kutlyrics zeg.Van de 20 tracks is zeker de helft "ik ben boos op iets/iemand". Sommige nummers lijken mij versie 2.0 van een nummer van de Marshall Mathers LP. White America >> The Way I Am. Cleanin' Out My Closet >> Kill You. Drips >> Drug Ballad. Dezelfde onderwerpen en echt veel nieuws heeft hij niet te melden.
Wat ik vooral mis is een echt grappig nummer, á la Brain Damage ofzo, maar dat heeft Em al jaren niet meer gemaakt. Op de Marshall Mathers LP vond ik het niet zo storend, omdat zijn delivery zo goed was, gevarieerde stijl. Zoals ik al eerder zei is het dit album voor het grootste gedeelte "ik ben boos".
Superman is wel een compleet nieuw thema voor Eminem btw, over de liefde/sex. Maar echt geslaagd vind ik het niet, beetje geforceerd.
Gelukkig zitten er nog wel goeie nummers tussen, Business, Sing For The Moment, Say What You Say (dikke vette beat!). Over het algemeen vind ik dit toch het zwakste album wat ik van hem ken, erg jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |