Naar mijn weten gaat het altijd met een fiets, maar dan zou ik me moeder is moeten na vragen die heeft al in verschillende ziekenhuizen gewerkt in de zelfde poli..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef DDM het volgende:
Gewoon met bh en broek. Voor de rest bloot. Je wordt goed in de gaten gehouden met het ECG zelf en een bloeddruk meter. De loopband wordt steeds zwaarder. En als je echt niet meer kan dan stoppen ze. Er is ook altijd een arts aanwezig. En het valt op als je nerveus bent ja. Je kan immers je hartfrequentie aflezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mag ik vragen waarom het is?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een opluchting. Ik zag mezelf al trappenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef DDM het volgende:
Gewoon met bh en broek. Voor de rest bloot. Je wordt goed in de gaten gehouden met het ECG zelf en een bloeddruk meter. De loopband wordt steeds zwaarder. En als je echt niet meer kan dan stoppen ze. Er is ook altijd een arts aanwezig. En het valt op als je nerveus bent ja. Je kan immers je hartfrequentie aflezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mag ik vragen waarom het is?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie jij ook wel jonge mensen met Angina Pectoris? En wat zijn dan hun symptomen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
de bedoeling van een inspanningsecg is juist dat je tot het uiterste gaat, zodat ze kunnen zien op het ECG hoe jou hart reageert bij inspanning en of er dan tekenen van zuurstoftekort (ECG depressies danwel elevaties) optreden. Bij veel mensen treden de klachten namelijk op bij inspanning (de mate van inspanning is daarbij verschillend) > zoek maar eens op google bij Angina pectoris.
ik heb vooral ervaring met mensen met onstabiele angina pectoris> dwz dat de klachten ook in rust komen en hierbij danwel labveranderingen danwel ECG verandering optreden tgv een acuut coronair syndroom. (ik werk op een gecombineerde intensive care/ hartbewaking)
AP is een typisch, drukkende of snoerende pijn op de borst, vaak uitstralend naar kaak of schouder. Verder kan je er angstig en zweterig bij worden. Symptomatisch is er verder niet veel te zien/voelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie jij ook wel jonge mensen met Angina Pectoris? En wat zijn dan hun symptomen?
(Ik heb ook wel gegoogled, maar vind de info zo ontzettend algemeen!)
Nou ik had de eer om me uit te kleden ten overstaan van 5 (!!!) co-assistenten. Dat vond ik wat minderquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Aventura het volgende:
Dat weet ik, bij een gewoon ecg (en trouwens ook bij een 'gewoon' hartonderzoekje met stethoscoop) moet ook alles van boven uit. Maar dat vind ik niet erg.
Vond het wel weer fijn dat zowel de verpleegkundige als de arts dames warenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor je post.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Aventura het volgende:
Ik had de test ook in het OLVG. Ik heb het ongeveer hetzelfde ervaren als claudiaX. Uitslag was ook 'normaal', in de zin dat er geen afwijkingen waren gezien. Het woord hyperventilatie heb ik nooit horen vallen...Maar ik had deze test (en een hartecho, en een ECG) in verband met hoge bloeddruk en klachten over hartkloppingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop