Ga werken pauperquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Hond?My God
Gister was het weer heerlijk terrasweer... mensies kieken opt terras..
Ik heb er ook wel eens gegeten. Moet zeggen dat ze dan lekkere hond haddenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:41 schreef kikoooooo het volgende:
Het wokrestaurant in emmerschans is dicht, omdat ze er hond in het voedsel gevonden hebben.
Ik heb er een aantal keer gegeten, de hond was goed te doen dus
Juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens gegeten. Moet zeggen dat ze dan lekkere hond hadden![]()
wokpalacequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:41 schreef kikoooooo het volgende:
Het wokrestaurant in emmerschans is dicht, omdat ze er hond in het voedsel gevonden hebben.
Ik heb er een aantal keer gegeten, de hond was goed te doen dus
Voedsel en Warenblablaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef don-diablo het volgende:
maarre kikooooo hoe zijn ze erachter gekomen dat er hondenvlees inzat eig??
Ik moet binnen een week coniferen verwijderen.....(die eigenlijk van de gemeente zijn) anders volgt een zware boetequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
?
Enkele honderden euro's is mij verteldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef don-diablo het volgende:
dikke shit ja xcelsius.. hoe zwaar zou die boete anders zijn?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef pekel het volgende:
Whehehe. Een scooter probeerde te ontkomen aan een motoragent. Reed 'ie over de voetpaden van Angelslo, probeerde voor ons huis langs door z'n scooter over een trappetje te tillen de motoragent af te schudden, maar hij kreeg z'n scooter niet over het trappetje..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef MaxMark het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/907 Goede poll 14.gif
waar woon je dan wel niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef Kirov het volgende:
Ik vond het ook gezellig, koste me alleen 2 uur om thuis te komen
(eerst naar nwa en dan door naar mijn woonplaats)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |