Lijkt? Is gekleurd! PSV en Chelsea stemmertquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt gekleurd, maar is te beargumenteren.
Heb je veel van Bojan gezien dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Garudo het volgende:
1. Alves
2. Suarez
3. Gomez
4. ten Cate
1. Kaka
2. Krkic
3. Reina
4. Mourinho
Volgens mij hebben internationale prestaties niks te maken met de eredivisiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:55 schreef djnospinzone het volgende:
Wat Alex betreft, Alex is gewoon geweldig geweest in de Eredivisie en heeft daarnaast ook internationaal gepresteerd.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef toma het volgende:
Wie is de voetballer van het seizoen 2006-2007?
Nomineer je speler voor de volgende categorieën zodat we daarna kunnen stemmen.
1. Beste speler uit de Eredivisie
2. Grootste talent uit de Eredivisie
3. Beste keeper uit de Eredivisie.
4. Beste trainer uit de Eredivisie
5. Beste speler internationaal
6. Grootste talent internationaal
7. Beste keeper internationaal
8. Beste trainer internationaal
Stem als volgt:
1. Sneijder
2. Dembele
3. Gomes
4. van Gaal
5. C.Ronaldo
6. Messi
7. Gomes
8. Mourinho
Er staat toch uit de Eredivisie? Er staat juist niets over hoe ze hebben gepresteerd op internationaal niveau.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij hebben internationale prestaties niks te maken met de eredivisie.
Die hebben ook het grootst aantal goede voetballersquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:02 schreef toma het volgende:
opvallend veel spelers van Chelsea.
Prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt? Is gekleurd! PSV en Chelsea stemmert.
Beargumenteer maar!
quote:1. Afonso Alves
2. Moussa Dembélé
3. Gomes
4. Fred Rutten
5. Kaká
6. Lionel Messi
7. Petr Cech
8. Juande Ramos
quote:1. Alex
2. Aissati
3. Gomes
4. Rutten
5. Kaká
6. Messi
7. Reina
8. Veh
wie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1. Alex
2. Aissati
3. Gomes
4. Rutten
5. Kaká
6. Messi
7. Reina
8. Veh
Van Stuttgartquote:
Inter heeft eigenlijk gewoon 'pech' gehad met de straffen van Milan en Juve. Men zegt nu dat de titelstrijd veel spannender was geweest, maar met de manier waarop Inter voetbalde ben ik daar nog niet zo zeker van. Toch zal men deze titel niet helemaal voor 'vol' aanzien, wat erg zonde isquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef DIGGER het volgende:
7. Julio Cesar. Zeer onderschat omdat iedereen het maar had over de absentie van Juve en de puntenstraf voor Milan, maar Inter heeft een zeer goede doelman, wederom. 1 van de voornaamste reden dat de club een Europees clubrecord aan punten haalde in de competitie (97) en unieke reeksen neerzette voor zowel Italie als Europa als het gaat om zeges op rij, zege's in uitwedstrijden op rij, reeks wedstrijden ongeslagen etc.
Toldo, een groot doelman (Nederland - Italie 2000 anyone?) is gewoon geruisloos uit beeld verdwenen en vervangen door deze top keeper.
8. Mancini. Moeilijk omdat er wel meer goeie trainers zijn, maar wat Mancini van allen dit seizoen het beste gedaan heeft, is van een club waar al meer dan een decennium wel elf spelers op het veld stonden, maar nooit een elftal, een elftal maken. Een elftal waarbij ook de wisselspelers zich rustig hielden, waarbij elke rel over Adriano intern kalm werd afgehandeld, waarbij netjes omgegaan werd met de druk van gekleurde kranten als de Tuttosport (Juve) en de Gazzetta dello Sport (MIlan) die maar wat graag schreven over al dan niet bestaande ruzies of Schandalen rondom Inter. etc.
Een grote voetballer die dus ook nog eens verstand van het trainersvak blijkt te hebben.
hoe wist ik hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
1. Phillip Cocu
2. Ryan Donk
3. Gomes
4. Louis van Gaal
5. Gennaro Gattuso
6. Artem Milevski
7. Petr Cech
8. Alan Curbishley
helemaal vergetenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:
Goed gedaan, alleen mis ik de naam die ik bij vraag 5 had ingevuld wel in de stemlijst helaas.... Heb nu maar iemand anders gestemd.
denk het niet . want het klopt nu al niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel leuk gedaan Toma, maar je had misschien beter de drie vaakst genoemde per categorie kunnen kiezen. Nu gaan de mensen die namen hebben gekozen, op dezelfde stemmen die zij zelf natuurlijk hebben gekozen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef toma het volgende:
Voetballer van het seizoen 2006 -2007 [DE STEMRONDE]
hier verder
slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |