Schijnbaar.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar 2 keer 'avond eten' is verneukt!
Want? Honger is honger. Als ik om 6 uur rijst maak en om half 10 heb ik weer honger bak ik met gemak een frietje of een pizza hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar 2 keer 'avond eten' is verneukt!
nah. done that (niet met pizza) Lekker is dat niet gevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom niet?
Om half 8 eten is prima, en als je nog honger hebt flikker je om half 11 een pizza in de oven ofzo
Ja, nah, dat heb je als je thuis woontquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Want? Honger is honger. Als ik om 6 uur rijst maak en om half 10 heb ik weer honger bak ik met gemak een frietje of een pizza hoor
Je eet alleen 3 maaltijden op zondag? Of gebruik je weer eens woorden waarvan je niet weet wat ze betekenen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nah, dat heb je als je thuis woont!
Ik moet écht eens uit die cirkel komen, 3 maaltijden per dag mits zondag.
Als ik hier thuis zeg dat ik honger heb, wordt er meestal gereageerd: "dan pak je wat te eten".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nah, dat heb je als je thuis woont!
Ik moet écht eens uit die cirkel komen, 3 maaltijden per dag mits zondag.
He, kut, ik bedoel het inderdaad andersom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Je eet alleen 3 maaltijden op zondag? Of gebruik je weer eens woorden waarvan je niet weet wat ze betekenen?
Dan willen ze hier wel eens zeiken dat ik dan 's avonds maar wat moest bijscheppen. Want de vrouw des huizes maakt regelmatig voor 6 personen ipv. 4.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik hier thuis zeg dat ik honger heb, wordt er meestal gereageerd: "dan pak je wat te eten".
Dus als ik dan om half 11 's avonds iets in de oven zet, moeten ze ook niet zeiken dat ik me wat te eten maak![]()
Juist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik hier thuis zeg dat ik honger heb, wordt er meestal gereageerd: "dan pak je wat te eten".
Dus als ik dan om half 11 's avonds iets in de oven zet, moeten ze ook niet zeiken dat ik me wat te eten maak![]()
Het stokbrood voor het barbecuen syndroomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef lj_lightning het volgende:
Te laat eten zuigt ook bigtimedan ga je daarvoor allemaal meuk eten en dan heb je uit eindelijk niet echt honger meer voor het avond eten...
Dat eten alleen mensen uit Frieslandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef ballieking het volgende:
haal roggebrood en vreet dat als je honger hebt
of bonen
niet vroeger dan 20:30 hier.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Vroeg eten is inderdaad kut. Wij eten mooi rond 6 uur tot soms 7. Er zijn mensen die elke dag om half 5 al beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |