Of je naar boekjes met goatse, tubgirl etc aan het kijken bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en dat in tijden van internet. Vroeger vond je die boekjes stiekem bij je ouders in de kast ofzo (ik niet overigens), maar ik was er echt heilig van overtuigd dat die boekjes niet meer gemaakt werden, in dit internettijdperk. Ik wist ook niet wat ik zag toen ie er mee thuis kwam! Echt, hele boekjes vol met alleen maar contactadvertenties! En met van die ranzige plaatjes erbij: kromme penissen en behaarde mutsen
enzo!
Hij is vast heel blij dat ie morgen weer mag werken....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je naar boekjes met goatse, tubgirl etc aan het kijken bent.
Je zal ze moeten opmaken, moet je er veel langer naar kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is vast heel blij dat ie morgen weer mag werken....
(nogmaals; ben heel blij voor hem dat die boekjes per maand worden uitgegeven en niet per dag....)
trustequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik ga er vandoor, morgen drukke dag. Adieu!
SOLquote:
Rookze nog ffquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
SOL![]()
Nu echt weg, laatste trekje van mijn sigaret.
Welterusten Ludo!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
yepz... ik laat overal mijn sporentvp-tjes naquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Sol! kom je nu nog binnenstuiteren?
jij kan ook echt niks hebben hequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
OMG ik ga naar bed, ik lig al om van 2 glaasjes wijn!
oooooooooow erg he, ik zit gewoon te tollen op mijn stoelquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij kan ook echt niks hebben he![]()
![]()
truste![]()
Trusten E!quote:
Ja hier ook, verschrikkelijk. Ik zal aan je denken morgen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trusten E!
(ik ga ook maar, wekker loopt om zeven uur weer af...)
Ik droomde dat ik in je keuken stond Tezz!Het blad en 1 kant was heel mooi, de andere kant waren allemaal opgestapelde jerrycans!quote:
Tjeezus E, gaat het wel???quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in je keuken stond Tezz!Het blad en 1 kant was heel mooi, de andere kant waren allemaal opgestapelde jerrycans!
jottemquote:
Mogguh...!!quote:
Da's toch heel wat anders dan wat je deed toch, murp ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef murp het volgende:
kijk hier
vandaag eerste gesprek gehad en morgen het 2e gesprek
ik ben zo goed als aangenomen
ja, ik werkte met verstandlijke gehadicapte kinderen, vond het niet leuk meer, dus kreeg ik van mn baas 2 maanden verlof (betaald) om te kijken wat ik wil doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's toch heel wat anders dan wat je deed toch, murp ?
nee nee,quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat niet
alleen als een bedrijf of particulier interesse heeft
Ja, zoiets stond me nog bij idd..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik werkte met verstandlijke gehadicapte kinderen, vond het niet leuk meer, dus kreeg ik van mn baas 2 maanden verlof (betaald) om te kijken wat ik wil doen.
gisteren gebeld door dat bedrijf of ik interesse had, voor een kennismakingsgesprek..
ik natuurlijk jah gezegd en zo is het balletje gaan rollen
ik heb mijn "baas" al gezien.. 24 jaar oud is hijquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee,
dat schotelen ze je nu voor maar let maar op
straks loop je benen onder je reet vandaan met een dikke rode neus en een baas die je continu belt voor targets
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond me nog bij idd..![]()
Nou, en nu ervoor gaan dan hè !![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb mijn "baas" al gezien.. 24 jaar oud is hij
nou fijn, die krenker targetsquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef Tezz het volgende:
Ik ben wel blij dat ik uit de commercie ben moet ik zeggen. Da's toch echt wel een vak apart hoor, de saleswereld! Ik was er overigens wel goed in, maar ben er langzaamaan ingerold eigenlijk en uiteindelijk vond ik toch dat het niet echt mijn ding was!
Hard werken is het murp, maar dat geeft niets, da's alleen maar fijn!
hoi,quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Duuvelke het volgende:
Heb een tijdje stage gelopen bij verstandelijk gehandicapten (kinderen), vond het echt geweldig.
Jammer genoeg kon ik hier niet mijn vervolg opleiding volgen.... anders had ik dat zeker weten gedaan!
Nee.... en ben ik eigenlijk niet van planquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi,
heb jij je tieten al op de scanner gelegd?
![]()
ssht we verpesten het niet voor murp maar doen net alsof het de leukste baan van de wereld is!quote:
Waarom nie? Je voelt er niets van hoor, doet heul geen pijn!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:16 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nee.... en ben ik eigenlijk niet van plan
I know, maar nee bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom nie? Je voelt er niets van hoor, doet heul geen pijn!
ja maar sales mensen weten dondersgoed hoe ze een kutbaan aan een slachtoffer moeten verkopen en dan zit murp daar en wordt hij geslagen met stokken en krijgt hij zweepslag op zijn bipsquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ssht we verpesten het niet voor murp maar doen net alsof het de leukste baan van de wereld is!
doe eens voor danquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom nie? Je voelt er niets van hoor, doet heul geen pijn!
nogmaals: SSSSHTTTTTquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar sales mensen weten dondersgoed hoe ze een kutbaan aan een slachtoffer moeten verkopen en dan zit murp daar en wordt hij geslagen met stokken en krijgt hij zweepslag op zijn bips![]()
![]()
en zei maar roepen; TARGETS TARGETS MURP TARGETS
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
En, had je het gezien?? Ik deed het net!![]()
daar moet ik je volkomen gelijk in gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Tezz het volgende:
weet je dat deze av die je nu van qb hebt behoorlijk scary is Pezu?? Een beetje excorcist achtig....
probeer je me nu over te halen om een plaatje van jouw gescanndetieten als ava te nemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Tezz het volgende:
weet je dat deze av die je nu van qb hebt behoorlijk scary is Pezu?? Een beetje excorcist achtig....
nee die waren for your eyes only!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je me nu over te halen om een plaatje van jouw gescanndetieten als ava te nemen![]()
en buiten mijn bovenstaande opmerking passen die boobs van mij nooit in dat kleine vierkante hokje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je me nu over te halen om een plaatje van jouw gescanndetieten als ava te nemen![]()
nu met tepel!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
en buiten mijn bovenstaande opmerking passen die boobs van mij nooit in dat kleine vierkante hokje!
ja die past er wel in. Eentje dan he. Of twee als ik ze samendruk.quote:
Ach joh, dan een tiet per scan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
en buiten mijn bovenstaande opmerking passen die boobs van mij nooit in dat kleine vierkante hokje!
of was het meer een : 'van wie is deze quote??' vraag, want daar weet ik het antwoord ook wel op!!!quote:
En wat ga je koken vandaag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef Tezz het volgende:
Nou anyway, ik moet gaan koken (slaaf van het huishouden ben ik he).
ik weet dat je het antwoord wel weetquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
of was het meer een : 'van wie is deze quote??' vraag, want daar weet ik het antwoord ook wel op!!!
Jawel, had vanochtend een bloeddoorlopen oog, zag er doodeng uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef Duuvelke het volgende:
Trouwens Broek, is het al wat beter met je oogjes...
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, had vanochtend een bloeddoorlopen oog, zag er doodeng uit.![]()
Maar heb goede oogdruppels.![]()
ik was grapefuits van hun velletjes aan het ontdoen om de trek te stillenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef Duuvelke het volgende:
En toen was het stil...
Grapefruitsquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was grapefuits van hun velletjes aan het ontdoen om de trek te stillen
![]()
aarbeien zijn idd ook erg lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:56 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Grapefruits![]()
Heb het 1x geproeft maar vond het echt niet te eten....
Doe mij maar lekker aardbeien![]()
Kan meteen iedereen meegenieten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan laat de scanner maar achterwege.... Alhoewel..... Doe toch maarVoor aan de muur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |