Trusteeeeeeeeeeeeee ut was gezelliequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]gewoon doen, maar als het niet uit komt, dan ben je het geld wel mooi kwijt
![]()
Ik ga mijn bedje opzoekentot morgen!
Echt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzitten
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Ik ga me bed in,![]()
![]()
Volgens mij ben ik vanavond OPPERbaggeraar.![]()
Zit jij nou die arme poes uit te schelden?quote:
Ze stinkt......de laatste paar dagen natvoer gehad..... en het verschil is zooooo groot, we hebben zelfs de kattenbak naar de gang verhuisd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit jij nou die arme poes uit te schelden?![]()
Moet ik de COS nalezen of ehm... is het niet FOK! gerelateerd??quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
mmm nou dan hoop ik dat me eerste indruk gelijk had.![]()
![]()
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...quote:
Katten zijn zooo leuk. Ik snap best dat je dan even niet meer ruikt hoe ze stinkt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Ze stinkt......de laatste paar dagen natvoer gehad..... en het verschil is zooooo groot, we hebben zelfs de kattenbak naar de gang verhuisd!
Maar ze moet altijd even tutten met mama...... lekker melken en sabbelen aan mn trui. En dat is zo lief...... dus dan mag ze best stinken!![]()
Waarom op 1600 toeren, heb je geen droger?quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...
En ik kan wel 10 keer roepen "rits dicht als het de wasmand ingaat" maar als hij het dan niet doet en ik het dan zelf maar doe dan hoeft ie het nog niet te doen
Geen nat voer meer geven, dan stinken ze ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Katten zijn zooo leuk. Ik snap best dat je dan even niet meer ruikt hoe ze stinkt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...
En ik kan wel 10 keer roepen "rits dicht als het de wasmand ingaat" maar als hij het dan niet doet en ik het dan zelf maar doe dan hoeft ie het nog niet te doen
Ook, maar hoe droger het uit de wasmachine komt hoe minder lang de droger er mee bezig is... en dus minder energie gebruiktquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom op 1600 toeren, heb je geen droger?
Ik ben er verder ook vrij makkelijk mee hoor, ik gooi vrijwel alles in de droger, op een paar dingen na die er echt niet in moeten... maar rits niet dicht is niet gewassen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat me ma het niet horen hoor.
Ik gooi alles echt zo in de wasmand. De gene die het in de wasmachine gooit zoekt het lekker maar uit... Ben bijzonder associaal op dat gebied.
Komt denk ik omdat we hier jaren geen wasmachine hebben gehad en dan maakt het niks uit wat je met die dingen doet. Tegenwoordig gooien we het wel in de machine. Maar ik kijk nooit naar ritsen en dat soort dingen. Ik geef ook niet om kleding. De paar dingen die wel belangrijk zijn en net moeten blijven gaan geheel automatisch op de handwas...![]()
Iedereen zo z'n tik. Ik strijk alles. En met alles bedoel ik ook echt alles behalve sokken. Maar inclusief theedoeken en zakdoekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er verder ook vrij makkelijk mee hoor, ik gooi vrijwel alles in de droger, op een paar dingen na die er echt niet in moeten... maar rits niet dicht is niet gewassen....
Ik sorteer de boel ook verschrikkelijk braaf op kleur enzo
Strijken??quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iedereen zo z'n tik. Ik strijk alles. En met alles bedoel ik ook echt alles behalve sokken. Maar inclusief theedoeken en zakdoeken
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
Strijken??
Blouses uit de wasmachine ophangen en dan moet er idd nog gestreken worden, verder eigenlijk niets.
Ach ja, zo hebben we allemaal zo onze eigenaardighedenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar
Ik geef trouwens toe dat ik mezelf in dat opzich soms wel belachelijk vind. Zit ik een superstrakke rijbroek te strijken, die dingen kreuken helemaal niet![]()
Maar het is een obsesie, alles van de droogrekken zo op de strijkplank.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Mijn droger is mijn stijker![]()
Ik kan niet strijken, bij elke vouw die ik strijk ontstaat er een nieuwe vouw![]()
Of je hangt ze op natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
Dan strijk ik een overhemd, leg die in de kast en als ik hem eruit haal zit hij zo vol vouwen, dat ik weer opnieuw moet strijken. Daarom zijn er geen overhemden meer in mijn huis.
Edit: meer een topic voor overdag![]()
60 graden is fris zat en de droger strijkt en ondoet het weefsel wel van ongewenste pluizen en haren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Met een droger is het ook bijna niet nodig hoor.. hoewel ik wel eens van een vriendin op m'n donder krijg dat ik m theedoeken niet strijk... zij vindt dat wel zo hygiënisch.... maar ik was de handdoeken en theedoeken daarentegen weer op 60 of 95 graden... en dat lijkt me al fris zat
Dat gaat me niet lukken. Ook dat strijk ik namelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, zo hebben we allemaal zo onze eigenaardigheden
Ik ben vooral van zo makkelijk mogelijk, dus het beddengoed wat 's morgens in de wasmachine gaat ligt 's avonds weer schoon op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |