Dan maak ik wel ff een fototje, alleen hij hangt nu dus scheefquote:
Take your timequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan maak ik wel ff een fototje, alleen hij hangt nu dus schreef
Er moeten 2 spijkers in, en dat moet ik laten doen ivm onhandigheid (en ervaring dat Peter6000 die gaat doe-het-zelven meestal leidt dat beschadigingen).
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Maar zo gauw het is gelukt die 2e spijker in de muur te krijgen, hangt ie dus recht.
Het is wel jammer dat hij niet iets lichter-grijs is, vind ik. Maar desondanks past het mooi in mijn woonkamer.
Ik heb alleen maar grote doeken aan mijn muur hoor, kleine schilderijtjes passen niet in mijn megalomane denkstijl.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog groot ook![]()
Ach, het was een ode aan jou dus wat dat betreft is 'ie goed terecht gekomen.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar grote doeken aan mijn muur hoor, kleine schilderijtjes passen niet in mijn megalomane denkstijl.
ik had net sate gegeten en dat zag er net zo uit....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
De kid zat hier net te kijken en ik had m al gewaarschuwd dat het walgelijk zou worden....
Maar eigenwijs als hij is trok hij zich nix van mijn "ik heb toen niet eens de COS teruggelezen want ik ging al over m'n nek van het beetje wat ik van de volgende COS OP meekreeg" aan en bleef kijken... en die lag dus op een gegeven moment ook "GATVERDAMME" te roepen op de bank
Ik had hem, zodra ik wist dat het die kotstoestand was, al verteld hoe en wat... en bij het vertellen wat ik wist zat ik al te kokhalzen... en hij mij uit te lachen... maar goed, hij bleef zelf kijken, zijn keuzequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had net sate gegeten en dat zag er net zo uit....
ach zolang hij niet over de plantjes en de buurman heen kotst.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hem, zodra ik wist dat het die kotstoestand was, al verteld hoe en wat... en bij het vertellen wat ik wist zat ik al te kokhalzen... en hij mij uit te lachen... maar goed, hij bleef zelf kijken, zijn keuze![]()
nee? leeft hij niet meer?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig niet.... ik moet er niet aan denken dat de buurman hier TV zit te kijken
maar verder zijn ze wel aardig...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Jawel hoor.. alle buurmannen leven nog, zijn zelfs in blakende gezondheid, er zit er alleen niet 1 bij waarvan ik denk "gezellig, als jij een keer langskomt"
Dat dan wel weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
maar verder zijn ze wel aardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |