maar gelukkig liep er alwéér een verse pot koffie!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar gelukkig liep er alwéér een verse pot koffie!
ik ben de buuf, jeweettoch...![]()
![]()
dat weet ik toch! je hebt het ook zo druk...quote:
nee, niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat weet ik toch! je hebt het ook zo druk...![]()
nog wat te roddelen?![]()
ja...quote:
werkse...quote:
Ja, de paracetamol is bijna op, en de boodschappen (vla, sap en andere vloeibaar spul) ook.quote:
ach gossie, dat klinkt serieus...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de paracetamol is bijna op, en de boodschappen (vla, sap en andere vloeibaar spul) ook.
Ik zie er tegenop het te gaan halen.
Dus kom maar ff brengen.![]()
Ja, dat had ik al bekeken, maar ze bezorgen nog niet in mijn straat (ik woon op 5 minuten van het station en op 10 minuten van het centrum van wereldstad Apeldoornquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach gossie, dat klinkt serieus...![]()
speciale zorg is wel nodig!
tja...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al bekeken, maar ze bezorgen nog niet in mijn straat (ik woon op 5 minuten van het station en op 10 minuten van het centrum van wereldstad Apeldoorn).
Maar ik ga wel om kwart voor 9 ofzo, dan is het rustig, en valt het minder op als ik perongeluk moet kotsen, of duizelig wordt en op de vloer moet gaan zitten.
Overigens verwacht ik dat het in een weekje of 2 wel weer goed is hoor, alleen ik vind Erics 'ziek zijn' zo treurig. Een half dagje.![]()
Rare vragen bestaan niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien een rare vraag... ah nee, die bestaan niet. Maar roken jullie in de buurt van jullie dieren of niet? En waarom wel of niet?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
@ Ian: je schilderij is vandaag bezorgd, ik stuur een foto zogauw het is gelukt met de spijkers in de muur (dat moet met een boor).
Hij viel iets tegen, vanwege donkergrijs ipv een door mij verwacht lichtergrijs, maar zeker een aanwinst voor mijn woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |