Post hem eens. Dan plak ik hem alsnog in de OP.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Schatje, ik ben bezig met een fucking grote op te maken. Klik ik vervolgens op het edit knopje staat er dat de post gelocked is.
Nu is mijn fucking grote op weg!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef pullup het volgende:
Jaap zegt dat hij bang was dat het iemand van White Power was die ze hoorden rondlopen.
Brian: Hey hey hey ...geen rascistische opmerkingen nu![]()
![]()
Inderdaad een hele logische en correcte redenering. Ze heeft door dat het tussen Huub en Brian zal gaan, dus dan kiest ze voor Huub. Zéér logisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Ik vind haar redenatie wel logisch. Het gaat uiteindelijk om Brian en Huub en dan gunt ze het Huub meer.
Gisteren gunde ze het Brian meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Ik vind haar redenatie wel logisch. Het gaat uiteindelijk om Brian en Huub en dan gunt ze het Huub meer.
Inderdaad maar gisteren was ze dat even vergeten en daar proberen ze haar nu op te pakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad een hele logische en correcte redenering.
Het raakt kant nog wal, dat wicht waait met alle winden mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad maar gisteren was ze dat even vergeten en daar proberen ze haar nu op te pakken
Amandatje dacht serieus kans te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad een hele logische en correcte redenering. Ze heeft door dat het tussen Huub en Brian zal gaan, dus dan kiest ze voor Huub. Zéér logisch.
Haar nieuwe naam is Mannyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
het graaigedrag van dellie komt weer naarvoren
Amanda denkt dat Brian gaat en dat zij mee mag.... ze waant zich al helemaal in Istanbul.... Ze is ook erg intensief bezig met spelletjes spelen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
het graaigedrag van dellie komt weer naarvoren
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
Lieke is veranderd van mening. Soit! Doe ik ook weleens.
En nu moet ze bij zichzelf blijven van Natas. Mens, jij moet eens bij je kinderen blijven.
Nog een paar daggies en het is Pammiequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
Lieke is veranderd van mening. Soit! Doe ik ook weleens.
En nu moet ze bij zichzelf blijven van Natas. Mens, jij moet eens bij je kinderen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |