Zij, als rel-tommy zou toch beter moeten weten...quote:
oh, sebas... we zijn er gewoon ingestampt.. allebei...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zij, als rel-tommy zou toch beter moeten weten...
en toen kwam je erachter dat Christine van der Horst zijn assistente was bij doet hij 't of doet hij 't niet ?quote:
Goed gezien, erg blauwquote:
En nu ga ik pas rillen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen kwam je erachter dat Christine van der Horst zijn assistente was bij doet hij 't of doet hij 't niet ?
Of wordt het dan nog erger als ik vertel dat hij de hoofdrol heeft gespeeld in de Film Brandende liefde wat een eigentijdse versie van Turks Fruit moest voorstellen omdat het ook om een boek van Jan Wolkers gingquote:
Brandende liefde zegt me niks.. En als ik jouw verhaal zo lees mag ik daar heel blij om zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of wordt het dan nog erger als ik vertel dat hij de hoofdrol heeft gespeeld in de Film Brandende liefde wat een eigentijdse versie van Turks Fruit moest voorstellen omdat het ook om een boek van Jan Wolkers ging
Maar dat men toen zijn stem gedubt heeft en dit dus door een andere acteur heeft laten inspreken![]()
Volgens mij had Monique van der Ven deze zin toen ook moeten zeggen en nooit aan die opnames moeten deelnemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brandende liefde zegt me niks.. En als ik jouw verhaal zo lees mag ik daar heel blij om zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, sebas... we zijn er gewoon ingestampt.. allebei...
Lieverd, nog maar ééntje.. morgen krijg je hem terug, met alleen maar een paar kleine opmerkingenquote:
zo, die is op het randje....quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, nog maar ééntje.. morgen krijg je hem terug, met alleen maar een paar kleine opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |