Nu wel, ff opnieuw opgestartquote:
Nog even voor de duidelijkheid, het is maar dat jullie het weten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef twi het volgende:
Kuijt erin voor Slory
Knallenquote:
jeujquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
Landzaat staat klaar
neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat ik vanavond hoef te kijken voor mijn plezier of wel?
als dit een kwalificatieduelelftal was mocht van Basten opbokkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef djstoffel het volgende:
er staat nu echt een c-team in het veld
Nee de tweede helft spelen ze in de Arenaquote:
ik heb gewed op verlies van Oranjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Gaat nog wel 1-1 worden als het zo doorgaat.![]()
yep nu welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:29 schreef Fides het volgende:
opstelling is
Stekelenburg: Mechiot, Heitinga, Mathijsen, De cler:Landzaat, V Bronkhosrt,Engelaar :Castelen, Kuyt, vdVaart(?) ofzo?
Ik denk dat het een gelijkspelletje gaat worden..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb gewed op verlies van Oranje, dus kom maar met die 2 doelpunten van de Koreanen
Als de bal over de middellijn van de helft van Nederland komt? Nederland krijgt de bal nauwelijks van eigen helft af. Ik heb de eerste helft gemist maar Korea is in de tweede helft veel en vee gevaarlijker dan Nederland.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:33 schreef twi het volgende:
Het is gewoon aandoenlijk hoe enthousiast die commentatoren worden wanneer de bal over de middellijn de helft van Nederland op komt.
Wat zijn mensen hier typisch Nederlands. Wordt er leuk voetbal gespeeld, maar verloren dan willen we liever met lelijk voetbal winnen. Winnen we met lelijk voetbal is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:39 schreef Space-Chinees het volgende:
Waar is van Basten zo blij over? Mooie doelpunt. Maar het spel blijft bedroevend.
Wat een prutser is dat toch he jongens?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:41 schreef S-Two het volgende:
Ik denk trouwens dat die pass van Landzaat was.
Wat ben ik toch goed ingeburgerd hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zijn mensen hier typisch Nederlands. Wordt er leuk voetbal gespeeld, maar verloren dan winnen we liever met lelijk voetbal winnen. Winnen we met lelijk voetbal is het nog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |