quote:Bondscoach Verbeek van Zuid-Korea geeft selectie voor duel tegen Oranje prijs
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 28-mei-2007 12:24
Bondscoach Pim Verbeek van Zuid-Korea heeft zijn selectie voor het oefenduel tegen Nederland bekendgemaakt. Middlesbrough-aanvaller Lee Dong-Gook maakt na zestien maanden afwezigheid zijn rentree in het keurkorps. Er is geen plaats voor de geblesseerde voormalig PSV-spelers Ji-Sung Park en Lee Young-Pyo. Het oefenduel met Oranje vindt zaterdag 2 juni plaats in Seoul. De aftrap is om 13.00 uur Nederlandse tijd. (MA)
De volledige selectie:
Doel: Kim Yong-Dae (Seongnam), Lee Woon-Jae (Suwon)
Verdediging: Kim Chi-Gon (Seoul), Kang Min-Soo, Kim Jin-Kyu, Kim Chi-Woo (allen Chunnam), Kim Sang-Sik (Seongnam), Song Chong-Gug (Suwon), Kim Dong-Jin (Zenit St-Petersburg, Rusland), Oh Beom-Seok (Pohang)
Middenveld: Kim Doo-Hyeon, Son Dae-Ho (beiden Seongnam), Kim Nam-Il (Suwon), Kim Jung-Woo (Nagoya, Japan), Lee Ho (Zenit St-Petersburg, Rusland)
Aanval: Cho Jae-Jin (Shimizu, Japan), Lee Dong-Gook (Middlesbrough, Engeland), Lee Chun-Soo, Woo Sung-Yong (beiden Ulsan), Yeom Ki-Hoon (Jeonbuk), Choi Sung-Kuk (Seongnam), Lee Geun-Ho (Daegu)
quote:Selectie Nederlands elftal;
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV) en Mario Melchiot (Stade Rennes).
Middenveld: Orlando Engelaar(FC Twente), Nigel de Jong (Hamburger SV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Andwelé Slory (Excelsior), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Bondscoach Verbeek van Zuid-Korea geeft selectie voor duel tegen Oranje prijsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef mcyodogg het volgende:
Park is nog geblesseerd, maar is Young Pyo erbij?
Ik dacht rond 17.30 uur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aftrap om 13.00 uur? Niet het ideale tijdstip natuurlijk om eens lekker voor Oranje te gaan zitten.
nee dus Sms6 zend het om 18.00 uit terwijl de pot al om 13.00 begint, kortom een internet stream en twee topics voor deze partij live en voor het duel op sms 6 wat dus een paar uur later wordt uitgezondenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wordt niet live uitgezonden?
Ja, want sbs heeft natuurlijk hele belangrijke programma's overdag, die zoveel kijkers trekken dat dat voetbal absoluut niet live kan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dus Sms6 zend het om 18.00 uit terwijl de pot al om 13.00 begint, kortom een internet stream en twee topics voor deze partij live en voor het duel op sms 6 wat dus een paar uur later wordt uitgezonden
het zelfde geldt op woensdag
integraal. integraal. integraal. integraal.quote:semi live
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef Dos37 het volgende:
Gatver integraal.
Maarja Engelaar moet natuurlijk in de basis.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef TLC het volgende:
sbs6![]()
![]()
Martijn Krabbe![]()
Gaston Starreveld![]()
Caroline Tensen![]()
Cedric "het leven is me wat als je 8 jaar oud bent"![]()
talpaquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef MaxPower het volgende:
teeeeeeeeeering, niet eens live? Ik was nog op zoek naar een goed excuus om om 13:00 aan het bier te gaan.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Achterlijke zender. En 's nachts wel gewoon live de GP van Japan uitzenden voor een paar studenten en alcoholisten.
Dat had ik ze ook gemaildquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Achterlijke zender. En 's nachts wel gewoon live de GP van Japan uitzenden voor een paar studenten en alcoholisten.
sorry, ik wist niet dat je boos werd... vvv - cambuur dan, whateverquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef TerroRobbie het volgende:
vvv-veendam wordt nooit live uitgezonden dus lul niet.
Wel jammer inderdaad. Maar ik dacht dat tien oranje uit had?
Ja, maar als je het dan toch 's avonds uitzendt, waarom dan niet livequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef Poepoog het volgende:
Dit is vriendschappelijk, oder.
Weer Landzaat in de basis? Doe dan De Zeeuw ofzo.quote:Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 1 juni om 15:13
De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.
Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.
Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.
Vermoedelijke opstelling:
Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.
D'r staat toch dat ie net terugkomt van een blessure. Misschien is ie niet helemaal 100%.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weer Landzaat in de basis? Doe dan De Zeeuw ofzo.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Die wordt helemaal lastig vrees ikquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wordt niet live uitgezonden
quote:De Zeeuw en Slory in basis Oranje
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 10:39
Andwelé Slory is zo goed als zeker debutant in de basis bij het Nederlands elftal vanmiddag in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Zuid-Korea. Dit meldt De Telegraaf, die middels een verslaggever in situ de verrichtingen van Oranje in Azië nauwgezet volgt.
De aanvaller van Excelsior zal als linksbuiten spelen. De weer fitte Demy de Zeeuw neemt voor het eerst een basisplaats in op de plek van Denny Landzaat op het middenveld.
Verder zullen John Heitinga en Mario Melchiot voor een betere opbouw van achteruit moeten zorgen en krijgt Klaas-Jan Huntelaar de voorkeur boven Dirk Kuyt in de spits. Van Basten gaf al aan gebruik te willen maken van de zes toegestane wissels.
Opstelling Nederlands elftal:
Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, John Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Demy De Zeeuw, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.
Zal wel moeten om het "leuk" te houden. Vergeet ook niet vi.nl met die klote pop-up van het scorebordquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kies ik toch maar voor 18.00 uur denk ik. Teletekst en FOK negeren tot die tijd.
Voor zo'n oefenwedstrijdjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:09 schreef DRD het volgende:
[..]
Zal wel moeten om het "leuk" te houden. Vergeet ook niet vi.nl met die klote pop-up van het scorebord
Gewoon maar geen internet en tv tot vanavond lijkt mij het beste.
twi toch ..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:36 schreef twi het volgende:
Ik heb net maar een flinke hatemail gestuurd richting SBS.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:40 schreef AminBen het volgende:
Pleasee geen blessures in de warming-up !!!
Voor wat betreft SBS6 verbaas ik me nergens meer over, maar ik kan het absoluut niet begrijpen dat de KNVB hiermee akkoord gaat. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:36 schreef twi het volgende:
Ik heb net maar een flinke hatemail gestuurd richting SBS. Kansloos, maar ik moest het gewoon even kwijt. Wat een schijtzender, hopelijk valt er vandaag of morgen een bom op. Tyfuskanaal.
Er zijn natuurlijk belangrijkere dingen voor deze kostbare zendtijd, zoals belspelletjes.
Op een woensdagmiddag.. Ja, dan kan ik het voorstellen. Maar een fuckin zaterdag johquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Ze zullen bij SBS denken dat er savonds meer mensen kijken.. En die moeten natuurlijk allemaal flink aan het oranje sms spel meedoen vanavond, en niet te vergeten naar eeuwig durende reclames te kijken.
Blijft wel een commerciele zender natuurlijk, er moet geld verdiend worden vandaag.![]()
[..]
twi toch ..![]()
Heb ik van de week gedaan. NIks teruggekregen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:36 schreef twi het volgende:
Ik heb net maar een flinke hatemail gestuurd richting SBS. Kansloos, maar ik moest het gewoon even kwijt. Wat een schijtzender, hopelijk valt er vandaag of morgen een bom op. Tyfuskanaal.
Er zijn natuurlijk belangrijkere dingen voor deze kostbare zendtijd, zoals belspelletjes.
Hele trip en de 'entourage' eromheen, typerend voor de afgelopen 3 jaar onder van Bastenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op dat dit niet live wordt uitgezonden... aan de andere kant is die hele Azie-trip echt complete onzin, al helemaal als je de opstelling bekijkt die Bassie uit de hoed heeft getoverd
Ik zou het anders ook niet weten. Als je naar de middag programmering kijkt zit daar ook niet iets bijzonders tussen.. Ik zie anders niet in waarom het niet gewoon live uitgezonden kan worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op een woensdagmiddag.. Ja, dan kan ik het voorstellen. Maar een fuckin zaterdag
Maar van Basten wou deze trip toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op dat dit niet live wordt uitgezonden... aan de andere kant is die hele Azie-trip echt complete onzin, al helemaal als je de opstelling bekijkt die Bassie uit de hoed heeft getoverd
Als je hem ook weer ziet reageren op hele normale vragen: "Wat weet je van de ploeg van Zuid-Korea?"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:53 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hele trip en de 'entourage' eromheen, typerend voor de afgelopen 3 jaar onder van Basten![]()
Geloof me dat dat als Bassie 'Nee' had gezegd ze echt niet gegaan waren, zoveel heeft ie bij de KNVB echt wel te vertellenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:55 schreef kv26 het volgende:
[..]
Maar van Basten wou deze trip toch helemaal niet?
Goede vraagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:58 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
is het nog wel te volgen op internet / stream ?
zo ja heeft iemand een link ?
Dat is toch een antwoord wat heel Nederland zou geven?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem ook weer ziet reageren op hele normale vragen: "Wat weet je van de ploeg van Zuid-Korea?"
Antwoord Bassie: "Ja niet veel, ze heten allemaal Kim of Lee met hun achternaam"
De volledige selectie:quote:maar goed, zolang er alleen maar mensen worden opgeroepen die onder een normale bondscoach nog niet eens de schoenen mogen poetsen dan zal ie van binnen de selectie geen kritiek krijgen en de KNVB steunt hem ook met zijn beleid... en het volk beschouwt Bassie als lastig pleps
Waarom zit je niet in het stadion dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:02 schreef pekel het volgende:
Hup Holland Hup. Met m'n Oranje-shirt, hoed en toeter voor Teletekst. Wat is het leven van een supporter toch ook spannend.
Ik ga niet met m'n 16 jaartjes vrolijk in een vliegtuigje richting Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in het stadion dan?
Waarom niet? Mooi examenfeestje geven daar... Beetje chillen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n 16 jaartjes vrolijk in een vliegtuigje richting Zuid-Korea.. En daarnaast had ik gister een examen waardoor ik ben verhinderd.
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, ben jij ook weer eens onder je steen vandaan naar VBL gekomen, TV?.
Gezellig.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:06 schreef AminBen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eerste goede balcontact Slory![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |