zou heel goed kunnen, ik zou zeggen laat ff bloedprikken, testen ze ook gelijk op pfeiffer. het kan ook nog zo zijn dat je te weinig in de buitenlucht komt. dat heb ik ook gehad. ben toen iedere avond een stuk gaan wandelen met de hond of gaan fietsen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef Monotomo het volgende:
Pfeiffer misschien?
Ik fiets elke dag +- 1,5 uur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef r_tax het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen, ik zou zeggen laat ff bloedprikken, testen ze ook gelijk op pfeiffer. het kan ook nog zo zijn dat je te weinig in de buitenlucht komt. dat heb ik ook gehad. ben toen iedere avond een stuk gaan wandelen met de hond of gaan fietsen.
ja okeej ik fietste ook al naar me werk maar dat was niet voor de ontspanning zeg maar.quote:
Mwaah, ik naar school. Verder zit ik in het weekend vaak hele dagen buiten. Ook 's avonds veel buiten met vrienden enzo. Moet het probleem niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef r_tax het volgende:
[..]
ja okeej ik fietste ook al naar me werk maar dat was niet voor de ontspanning zeg maar.
nee idd dan toch maar bloed laten prikken, kan je bloeddruk zijn die niet ok is.of pfeifer of bloedarmoedequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Mwaah, ik naar school. Verder zit ik in het weekend vaak hele dagen buiten. Ook 's avonds veel buiten met vrienden enzo. Moet het probleem niet zijn denk ik.![]()
Gewoon naar je huisarts gaan en zoals anderen al zeiden,bloedprikken ensow.. Anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef Monotomo het volgende:
De laatste pak-weg 2 à 3 weken ben ik dagelijks moe. Ik ga gewoon rond 11 uur 's avonds naar bed en de wekker gaat 's ochtends rond een uur of 7 (soms later uitlopend tot 10 uur, doordeweeks). Maar vaak als ik dan uit school kom ben ik dusdanig moe dat ik gewoon m'n bed in duik en de hele middag slaap. Op school heb ik het niet onzettend druk, en ook op m'n werk valt het mee.
Weet iemand wat dit kan zijn? Volgens mij krijg ik genoeg vitamines binnen en ik ben verder gewoon fit (sport vrij veel). Pfeiffer misschien? Heb verder geen last van de andere symptomen zoals opgezette lymfeklieren en hoofdpijn enzo.![]()
Dat klinkt meer naar stress eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook best wel veel moe, en daar komt bij dat ik echt nergens zin in heb..
Hoewel ik wel motivatie voor mijn werk heb, het werkt gewoon niet samen, moe zijn en nergens zin in hebben.
Weet iemand een oplossing?
ik woon nu ookal weer een jaar op mezelf, ik zie zelf ook dat ik in het begin veel actiever bezig was met schoonmaken, koken etc.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat klinkt meer naar stress eigenlijk.
Mwaah, zou ook kunnen indd. Nog ff en dan 9 weken vacance.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:12 schreef Renesite het volgende:
Iedereen op school klaagt hier over.
Laatste lootjes enzo.
ik ook gehad. Testen gedaan, en geen rare dingen uitgekomen. Ik heb de vette zooi laten staan en ben gezond gaan eten. Gecomineerd met supradyn pillen en ik ben fitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef Monotomo het volgende:
De laatste pak-weg 2 à 3 weken ben ik dagelijks moe. Ik ga gewoon rond 11 uur 's avonds naar bed en de wekker gaat 's ochtends rond een uur of 7 (soms later uitlopend tot 10 uur, doordeweeks). Maar vaak als ik dan uit school kom ben ik dusdanig moe dat ik gewoon m'n bed in duik en de hele middag slaap. Op school heb ik het niet onzettend druk, en ook op m'n werk valt het mee.
Weet iemand wat dit kan zijn? Volgens mij krijg ik genoeg vitamines binnen en ik ben verder gewoon fit (sport vrij veel). Pfeiffer misschien? Heb verder geen last van de andere symptomen zoals opgezette lymfeklieren en hoofdpijn enzo.![]()
Je moet jezelf er toch toe zetten om op te ruimen. Ik ken dit verhaal, heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik woon nu ookal weer een jaar op mezelf, ik zie zelf ook dat ik in het begin veel actiever bezig was met schoonmaken, koken etc.
Dat is nu ook allemaal vervaagd, ik kook hoogstens 2 keer in de week en dan is het alleen zodat ik ook mijn huisgenoten een keer zie. Omdat we toch langs elkaar leven.
Schoonmaken doe ik eigenlijk helemaal niet meer. Mijn kamer is 1 grote teringzooi. En als ik tegen mezelf zeg dat ik het morgen moet opruimen komt er toch niks van.
Hoewel ik het gevoel van een opgeruimd huis/kamer heel erg fijn vind.
Mijn diagnose komt denk ik het dichtst in de buurtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Monotomo het volgende:
Ik voel me nu trouwens zo fit als 't maar kan trouwens..
gauw je kamer opruimen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Monotomo het volgende:
Ik voel me nu trouwens zo fit als 't maar kan trouwens..
Nah hoop niet dat het is want dan krijg je een kut leven al ga je werken dan heb je niet ineens 1000 weken vakantie in een jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:12 schreef Renesite het volgende:
Iedereen op school klaagt hier over.
Laatste lootjes enzo.
Je kan het ook vaker dan 1 keer krijgen. Ik heb Pfeiffer gehad toen ik 13/14 was. Daarna had ik niets.En toen ik 17 was kwam het terug, in periodes. En daar heb ik nu dus nog last van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef Demellie het volgende:
pfiefer kan het idd zijn, dan ben je op een moment keimoe en dan weer niet... heel irritant, maar als je het hebt en er rond mee blijft lopen, zit je er toch HEEL lang vast aan de nasleep (was 15, ben nu 23 en soms heb ik ook nog, indien ze erna het pas ontdekt hadden, restjes in mijn bloed), ff controle
IDD mietjes, als je na school al moe bent hoe moet dat dan in het "echte" levenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Nah hoop niet dat het is want dan krijg je een kut leven al ga je werken dan heb je niet ineens 1000 weken vakantie in een jaar.
een goeie baan vinden kantoor pikkiequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:12 schreef Archiee het volgende:
[..]
IDD mietjes, als je na school al moe bent hoe moet dat dan in het "echte" leven![]()
Ga eens lezen voordat je reageert, klapmongool. Ik zeg toch niet dat het door school komt? Ook al doe ik daar rustig aan dan ben ik nog steeds moe (of misschien is het meer slaperig).quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:00 schreef Ab-Normaal het volgende:
gem. 9 uur beginnen op school en rond 2 @ 3 uur klaar gem. gezien denk en dan zo moeeee![]()
Nu heb je nog 1000 pauzes in de les ja opletten mag maar de helft slaapt al.
Wordt lache over een tijd kom je thuis na 1 dag werken kan je gelijk de rest van de week ziekmelden omdat je zo moe bent van het werken![]()
Nee maar er wordt wel over gesproken in deze topic......quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ga eens lezen voordat je reageert, klapmongool. Ik zeg toch niet dat het door school komt? Ook al doe ik daar rustig aan dan ben ik nog steeds moe (of misschien is het meer slaperig).![]()
Wow, het lekkerste wijf van Fok! reageert om mijn topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Toeps het volgende:
Eet je wel goed?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Wow, het lekkerste wijf van Fok! reageert om mijn topic!![]()
Ja, eet prima volgens mij. Gewoon afwisselend. 's Ochtends cruesli, thee en sinasappelsap. 's Middag meestal croissantjes en Coolbest/smoothie. 's Avonds gewoon pasta of groente/vlees/aardappels zeg maar.![]()
Het heeft geen zin om elke ziekte te noemen die maar in je op komt. Elke ziekte kan gepaard gaan met moeheid. Net zoals er vee psychiatrische ziekten gepaard kunnen gaan met moeheid. En nog veel belangrijker: moeheid is ook een normaal verschijnsel. Meestal is er niets aan de hand. Maar mocht T.S. zich zorgen maken dan moet die maar naar de huisarts gaan. Met een simpele anamnese en simpel bloedonderzoek kan je zo de belangrijkste ziekten er uit halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef kadet het volgende:
Ziekte van Crohn ?
Sukkel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef kadet het volgende:
Ziekte van Crohn ?
Hoezo sukkel ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Mwaah, maar is naar de dokter gaan indd.![]()
Supradynquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Qwea het volgende:
Gecomineerd met supradyn pillen en ik ben fit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |