Als we beide LL overleven dan hequote:
Ik heb ook een aantal dvd's van haar maar ik kijk ze ook niet zo vaak. Het gaat mij meer om de hebquote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de dvd nog steeds niet gekeken beedenk ik me nu ineens
Same here. Vond ze niet echt toegevoegde waarde hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik ook niet. Maar had al wat van de filmpjes online gezien...Het stimuleerde niet écht.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:49 schreef MadGuy het volgende:
Komt er bij jou geen muziek uit dan? Dan is die kapot, ik zou hem ruilen!
http://www.last.fm/event/1162059+Tori+Amosquote:Confirmed @oosterpoort presents: Tori Amos op 23 september in@martiniplaza. Ticketinfo volgt.
Had wel iets van Scarlet's Walk tussengemogen, wat mij betreft. Maar goed, je kan niet iedereen een plezier doen natuurlijkquote:
Geen enkele setlist is dezelfde. Zag taxi Ride en Sorta Fairytale ook een paar x voorbijkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had wel iets van Scarlet's Walk tussengemogen, wat mij betreft. Maar goed, je kan niet iedereen een plezier doen natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja meestal wel ergens achteraan (toegift?).
Maar zie hem er vaak bijstaan.
Precious Things staat er trouwens ELKE keer bij
Soms een covertje. 1x zelfs van Britney
oh baby, babyquote:
quote:
Ik ben dus niet de enige die niet helemaal opgewonden is. Ik heb er wel zin in, maar ik kijk stiekem veel meer uit naar andere concerten. Misschien wordt het als blasfemie gezien...quote:
Florencequote:Op donderdag 17 september 2009 11:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die niet helemaal opgewonden is. Ik heb er wel zin in, maar ik kijk stiekem veel meer uit naar andere concerten. Misschien wordt het als blasfemie gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |