Zo scherp ben k nog niet, kom net mn bed uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Check z'n sign
Lazio en Atletico Madrid.
Wat een leven heb jij toch. Ik ben al vanaf half 8 aan het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zo scherp ben k nog niet, kom net mn bed uit![]()
"werk"quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch. Ik ben al vanaf half 8 aan het werk.
En Ajax zit in pot 2 mits de groepsfase wordt gehaald, netjes!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hier staat alles wat betreft de CL van vlogend seizoen:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2007.html
Er zijn dus 2 clubs uit Praag die we kunnen loten
De afgelopen 2 jaar naar Sparta Praag - Ajax geweest. De eerste keer drie dagen, de vorige keer 4 dagen. Mochten we weer Praag loten dan gaan we dit keer gewoon 5 dagen.
De Darlings was zeker een aanrader ja
Mooi. Ga nu maar weer fijn de zandbak in. Het is lekker weer buitenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Nee die heeft Heereveen al gescout dus die komt naar AZ![]()
Maar het heeft laatst veel geregent dus de zandbak is natquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi. Ga nu maar weer fijn de zandbak in. Het is lekker weer buiten![]()
Ga dan maar weer aan je VMBO Nederlands ofzo.. je hebt het nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Maar het heeft laatst veel geregent dus de zandbak is nat![]()
d en t zuigen biggie banaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga dan maar weer aan je VMBO Nederlands ofzo.. je hebt het nodig.
Laat t dan merken kleuter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
d en t zuigen biggie bana![]()
Doe trouwens Havo![]()
Ja ik zie ook wel eens een samenvatting op studio 1, maar daar oordeel ik nog geen speler op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval 4 jaar ouder en 1 miljoen duurder dan Ari. Bovendien hebben ik en anderen die Sterchel vaak zat zien spelen.
tvpquote:Grygera: ik ben trots op de supporters van Ajax
Zdenek Grygera: 'Voor mij waren het vier fantastische jaren' Deze zomer maakt Zdenek Grygera de overstap naar het grote Juventus. Vier jaar geleden kwam de verdediger van Sparta Praag naar Ajax. Ondanks de vele blessures groeide de 27-jarige Tsjech uit tot waardevolle kracht in het hart van de defensie. "Voor mij waren het vier fantastische jaren", aldus een zeer tevreden Grygera tegenover Ajax Internet TV.
"Het Italiaanse voetbal en leven was altijd mijn droom. Ik verwacht daar zeker iets anders dan in Holland. Ook in voetballend opzicht, meer fysiek en niet zo mooi als bij Ajax", aldus Grygera. "Ik heb goede herinneringen bij Ajax en ik zou graag nog eens op de koffie komen. Ik ben trots op Ajax en op de supporters bij Ajax. Veel succes in de volgende jaren!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |