Damn, de 14e ben ik op vakantie; Noordwijkerhout is juist zo dichtbij.quote:
Nogal veel eurotjes voor iemand die pas 2 seizoenen op het hoogste Belgische niveau speelt. EN daarvoor bij derde en vierde klassers voetbalde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Nogal wat?
Nogal veel voor een speler dat niet echt een talent meer is, geen echte pinchhitter en ook niet al te veel scorend vermogen heeft..quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
Nogal wat?
"Maar Heerenveen heeft interesse dus het moet wel een goeie zijn"quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nogal veel eurotjes voor iemand die pas 2 seizoenen op het hoogste Belgische niveau speelt. EN daarvoor bij derde en vierde klassers voetbalde.
Toch maar naar het AT, tegen mijn principes in.quote:Ajax treft Arsenal en Atletico op toernooi
AMSTERDAM - Ajax speelt tegen Atletico Madrid en Arsenal op het Amsterdam Tournament op 2 en 4 augustus. Arsenal, met Francesc Fabregas en Thierry Henry, won het toernooi in 2005.
Het Spaanse Atletico, voor het laatst aanwezig in 1999, doet voor de tweede keer mee. De vierde deelnemer Lazio Roma keert na zes jaar terug naar het Amsterdam Tournament. De Italianen wonnen de eerste editie van het toernooi in 1999.
Ieder team speelt twee volledige wedstrijden. Op donderdag 2 augustus speelt eerst Lazio tegen Arsenal, gevolgd door Ajax - Atletico Madrid. Zaterdag 4 augustus staat Lazio - Atletico op het programma. Ajax sluit tegen Arsenal het toernooi af.
Als ik jou was zal k t geld besparenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch maar naar het AT, tegen mijn principes in.
Hij is in ieder geval 4 jaar ouder en 1 miljoen duurder dan Ari. Bovendien hebben ik en anderen die Sterchel vaak zat zien spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef BB-boy het volgende:
Wie weet is hij wel even goed als de bejubelde Ari. Die heeft ook niemand zien spelen.
En je vindt hem niet goed genoeg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval 4 jaar ouder en 1 miljoen duurder dan Ari. Bovendien hebben ik en anderen die Sterchel vaak zat zien spelen.
Normaliter wel, maar Lazio én Atlético Madrid komen langs!quote:
Met een b elftal ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar Lazio én Atlético Madrid komen langs!![]()
Ja, en? Beide clubs zijn niet vaak zo dichtbij te bewonderen, dus ik denk dat ik wel een avondje ga.quote:
Dinsdag 24 juli om 20:00 een oefenwedstrijd tegen Glasgow Rangers in Glasgowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |