Je kan wel blijven kankeren, maar ik vind het juist goed dat hij dit aangeeft en bereid is er voor te werken. Je kan veel over Babel zeggen, maar hij is enorm leergierig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je mag ook wel aan de slag met ballen aannemen.
Ik kan er niet heenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Tijden 't Honkfeest gewijzigd
De tijd waar op het feest zal beginnen is gewijzigd. I.p.v. om 17.00 uur zal het feest om 19.00 uur beginnen, uiteraard gaan we wel gewoon tot 04.00 uur door! De time-table volgt zeer binnenkort op deze site..
Ssttttquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je gaat toch naar de EO jongerendag?
Nee, precies. Lekker met een fristi aan de bar hangen, net als voorgaande kerenquote:
Ga een weekendje (zaterdagochtend tot zondagmiddag) bier zuipen met me voetbalteam. En had daar al voor betaald voor dat ik wist dat het honkfeest er wasquote:
Die had ik ook, totdat iemand op een feestje het als onderzettertje gebruikte. Kan je niet ergens uploaden of pm'en ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Apfel. het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een cd van honkfeest 2005 liggen, met een 3tal sets erop.
Ja, k zet m vanavond / morgen op 't honkfeest site als t n beetje meezit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die had ik ook, totdat iemand op een feestje het als onderzettertje gebruikte. Kan je niet ergens uploaden of pm'en ofzo?
Klasse Maxiquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ja, k zet m vanavond / morgen op 't honkfeest site als t n beetje meezit.
Topquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ja, k zet m vanavond / morgen op 't honkfeest site als t n beetje meezit.
ik snap je probleem niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Landgeld het volgende:
Perez met wat kutnegers
[afbeelding]
OMG, en dat zijn dan 3 basisscholen in NEDERLANDpfff
Ja als t 3 basisscholen rondom zuid-oost zijn vind k t niet zo gek. maar heb er niet echt problemen mee hoor ..quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Landgeld het volgende:
Perez met wat 'kknegers'
[afbeelding]
3? 1tje zou al normaal zijn kweetniet wat je praat hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Landgeld het volgende:
Perez met wat 'kknegers'
[afbeelding]
Ik ga wel denk ik als ik geld heb voor de nodige versnaperingenquote:
zei de Urkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Landgeld het volgende:
Perez met wat 'kknegers'
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef Sethje het volgende:
nodige versnaperingen
hahahaha, ook gewoon komen als je dat geld niet heb Seth. Dan doe je toch op afbetaling.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik als ik geld heb voor de nodige versnaperingen
Is al uitgebreid over gesproken, no offence trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef sanni het volgende:
Eej...ten Cate heeft het aanbod van Ajax naast zich neergelegd om bij te tekenen voor nog een jaar na komend seizoen. Wie wordt zijn opvolger? van Basten of......Adriaanse?.....Rijkaard? Ik denk Adriaanse omdat die goeie ervaringen heeft met de TD van Ajax,Martin van Geel.
quote:Ten Cate wil fysiek sterke spits met kopkracht
In de nieuwe uitgave van Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat hij nog versterking wil van een controlerende en een diepgaande middenvelder en een fysiek sterke spits met kopkracht. 'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'
Als hij een fysiek sterke spits wil met kopkracht moeten ze Mido terughalen.quote:
Zolang het geen Van Basten wordt, vind ik zelfs Willem van Hanegem een optie!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef StarGazer het volgende:
Zolang het geen adriaanse is vind ik het wel best.......
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang het geen Van Basten wordt, vind ik zelfs Willem van Hanegem een optie!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang het geen Van Basten wordt, vind ik zelfs Willem van Hanegem een optie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |