quote:
Nee dat zijn pp2g/suikerbeebz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Antal het volgende:
hyves....![]()
![]()
Breezah sletten en maikuul figuren...![]()
Als je echt een kerel was had je je hele profiel eraf geflikkerd. Hyvesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef James1988 het volgende:
Lol
Mja, Hyves is wel makkelijk om te kijken naar sommige dingen zoals hobby's, en vaak kunnen alleen vrienden dat soort shit zien
Dus ja, wel een hyve
als je je dan verspreektquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Dat is ook leuk, maar het is ook leuk om iets op voorhand te weten over een persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Ach wij nerds gebruiken dan ook gewoon weer MSN, IRC, Fok! (en andere fora/websites) om te comminucerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
Zo, dáár heb je ze even goed te pakken!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |