Alleen heb ik een PM in mijn inbox staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet alleen nergens vanaf.
Tegen de tijd dat ze het gaan onderzoeken staat het niet meer op de server, en ik weet ook niet hoe je die link verkregen hebt.
Jonge!quote:
Ik doe genoeg bakkies bij BUMA zelf. Ik mag onderwijl koffie halen wanneer ik wilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe een bakkie bij ze doen.
Zitten zij daar echt trouwens?
ja, maar die heeft iemand op fok onder mijn profiel verstuurdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen heb ik een PM in mijn inbox staan![]()
dan zou je beter buma bij mij langs kunnen sturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, BUMA behartigt de belangen van de muziekindustrie, BREIN van filmmaatschappijen
My lips are sealedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar die heeft iemand op fok onder mijn profiel verstuurd
hij staat op 45%...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
oh, JJ, hoe staat het met dat ding?
Hoelang moet ie nog?
Tukse vriend!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
Manuel
Tof is hij
Enniewee, ik ga onder de wol
bien sur, dan haal ik 'm er morgen ochtend vroeg wel vanaf.quote:
truste dalijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tukse vriend!
Ik kijk 'Dit was het nieuws' even af en dan sluit ik de luiken ook!
Merci bien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bien sur, dan haal ik 'm er morgen ochtend vroeg wel vanaf.
I'm off!
[..]
truste dalijk
breng t m nou nie op ideeën....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Houniet [afbeelding]
[..]
dan zou je beter buma bij mij langs kunnen sturen.
Met films hou ik me niet zo bezig
slaap lekker et à demain...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bien sur, dan haal ik 'm er morgen ochtend vroeg wel vanaf.
I'm off!
[..]
truste dalijk
trusten vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
Manuel
Tof is hij
Enniewee, ik ga onder de wol
nu al?quote:
wit brood...sjek...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een lekkere witte boterham met filet americain
Heb trouwens een boek gedownload dat door jouw ex is geschreven. interessante materie welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |