Heel veel mensen blijken die baan moeilijk te vinden maar dat issie helemaal nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef janrad het volgende:
Ik ben voor raingod mesa, waar de mannen van de rest wordt onderscheiden![]()
Maar het is oneerlijk, en zonder catch-up moet je veel beter je best doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Degenen die achter liggen kunnen dan langer boosten, zodat ze wat makkelijker bij de rest kunnen komen.
Ik vind het opzich wel geinig, omdat iedereen dan veel dichter bij elkaar zit
Koop een PS3quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef rakotto het volgende:
ik wil zo graag meespelen T__T
Inderdaad.. Dan word het nog gezelligerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef Renzokuken het volgende:
Was tof ja alleen jammer dat er niet meer mensen een headset hadden![]()
Toch catch-up aan staan hequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Alvast voor vanavond:
we gaan Dust Devil spelen, dusk-ambience, alle vehicle-classes zijn toegstaan, en catch-up staat uit.
mjah als laatste kan je hem oneindig inhoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Toch catch-up aan staan he..
Is best wel irri als je eerste bent, dan heb je bijna geen boost meer tot je beschikking.
Het is inderdaad vrij irritant als je vooraan rijdt. Dan kun je echt bijna nooit boosten en dus moeilijk degene voor je inhalen. Maar het was zeker erg leuk om eens met zoveel mede-fokkers te racen. Is zeker voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is best wel irri als je eerste bent, dan heb je bijna geen boost meer tot je beschikking.
Lol, ja daar had je een beetje mazzel(of ik pech hoe je het zien wiltquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah als laatste kan je hem oneindig inhouden, maar als je dat niet hebt is het onmogelijk om mensen zoals jij in te halen
was al blij dat ik 1x voor je eindigde
op Raingod Mesa
vind je het heel erg, jij won met 25 seconden voorsprong ofzo. Volgens mij heb je alle vehicles unlocked, smeerlapquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee hoor, moet nog 6 tickets vrij spelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vind je het heel erg, jij won met 25 seconden voorsprong ofzo. Volgens mij heb je alle vehicles unlocked, smeerlap
ik had ook niet verwacht meer te winnen, maar ik je reed op 2 wielen en toen wou je nog boost doen, en daar ging het fout bij jequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Lol, ja daar had je een beetje mazzel(of ik pech hoe je het zien wilt) dat ik verkeerd terrecht kwam net toen ik je had ingehaald, anders was je me denk ik niet meer voorbij gekomen
wehe dat zou wel uber zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef janrad het volgende:
Kun je ook met Big rigs op raingod-mesa? lijkt me namelijk de ultime chaos worden![]()
checktquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:00 schreef Tumble het volgende:
iemand al gekeken wat er op de psn store staat vandaag?
Hangt helemaal af van wat je leuk vindquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb nu Oblivian, DefJam Icon, Call of Duty 3 en MotorStorm..
Wat is nou nog een vette game om erbij te hebben
3.5 firmware geïnstalleerd op je PSP?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmmm ik snap geen ruk van dat remote play
mijn firmware klopt
ik registreer de psp met een usb kabel
Ps3 vind hem, registratie voltooid
Ps3 zegt dat ik de volgende x alleen op de psp remote play ps3 hoef te drukken
dan doe ik dat......en dan zegt hij dat het toegangs punt niet gevonden kan worden![]()
en ja..mijn wlan schakelaar staat aan![]()
Virtua Fighter 5, Resistance, Tiger Woods, NBA Street, you name it.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Koenz0r het volgende:
heb nog 3.4 , maar dat moet toch niks uitmakenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
3.5 firmware geïnstalleerd op je PSP?
ja, maar niet via teh intarwebz. Met 3.5 kun je echt remote playen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb nog 3.4 , maar dat moet toch niks uitmaken
remote play is ook daar een optie op![]()
Als het goed is gaat er een Folklore demo in de Japanse PS Store verschijnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
checkt
U.S store ...............niks![]()
Jap store.................niks![]()
Eu store..................niks![]()
meestal komt de update pas laat in de avond![]()
kijk zelf meestal pas vrijdag morgen![]()
Oefenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Gstyles het volgende:
Was een vet potje MOTORSTORTM gisteravond jongens! moeten we snel maar weer doen! maar het bleek wel dat ik en nog een paar nog flink moeten oefenen...
@ Diablos:
hoe kan het zo zijn dat je elke keer wint? en wat is de truc?![]()
@de rest:
wanneer komt het jullie goed uit? Ik kan de komende dagen tm dinsdag avond iedere avond vanaf 20:30 uur
Restance is ook wel aardig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef Koenz0r het volgende:
hey! ik had al eerder een link naar die screenshots gepostquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
He zie ik daar een Sony Cam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naughty Dog
![]()
juli, Killzone, ZOMG!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hey! ik had al eerder een link naar die screenshots gepost, maar wel vette plaatjes weer
![]()
verder is het beetje stil rond allemaal nieuws...wachten op de E3 (of wat er iig van over is gebleven..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |