Wehehehehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
Het gaat om het principe, ik koop ook maar maximaal 1 of 2 CD's per jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef GioStyle het volgende:
Laatste keer dat ik in de FRS ben geweest was toen ik nog geen MP3 had ontdekt.
eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij welke Free Record Shop ik ook binnenkom, immer werken er van die inspiratieloze alternatievelingen, rockers of ander raar gespuis.
Dat nodigt toch totaal niet uit om daar een CD of iets anders aan te schaffen, ik voel er dan ook vaak erg ongemakkelijk.Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]die is blind!!!111!!1!1!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!11!!!11!11
heinz!1!!!!11!!1
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoe zo'n businessplan ooit door een bankl geaccepteerd kan zijn is me een raadsel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Je bedoelt dat je muziek ook kan kopen ? En dat daar dan winkels voor zijn ?
Wat een apart concept......
Kansloos dat je daar geld mee kan verdienen.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hoe zo'n businessplan ooit door een bankl geaccepteerd kan zijn is me een raadsel.
In Eindhoven en Uden zijn het toch echt wel "gewone" mensen, geen stoners of alto's of wat dan ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het zijn inderdaad vaak van die stoners ja!
Heb me er ook al eens over verbaasd.![]()
Wat voor werk past bij alternatievelingen volgens jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je meent alternatief te zijn ga je sowieso al niet bij de FRS werken, voor de man van een plastieke pop. TS heeft een paar door de media gevormd vleesgeworden stereotypen zien staan.
muziekreviewer op de FP!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat voor werk past bij alternatievelingen volgens jou?![]()
slager/clownquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat voor werk past bij alternatievelingen volgens jou?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |