Wehehehehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
Het gaat om het principe, ik koop ook maar maximaal 1 of 2 CD's per jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef GioStyle het volgende:
Laatste keer dat ik in de FRS ben geweest was toen ik nog geen MP3 had ontdekt.
eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij welke Free Record Shop ik ook binnenkom, immer werken er van die inspiratieloze alternatievelingen, rockers of ander raar gespuis.
Dat nodigt toch totaal niet uit om daar een CD of iets anders aan te schaffen, ik voel er dan ook vaak erg ongemakkelijk.Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]die is blind!!!111!!1!1!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!11!!!11!11
heinz!1!!!!11!!1
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoe zo'n businessplan ooit door een bankl geaccepteerd kan zijn is me een raadsel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Je bedoelt dat je muziek ook kan kopen ? En dat daar dan winkels voor zijn ?
Wat een apart concept......
Kansloos dat je daar geld mee kan verdienen.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hoe zo'n businessplan ooit door een bankl geaccepteerd kan zijn is me een raadsel.
In Eindhoven en Uden zijn het toch echt wel "gewone" mensen, geen stoners of alto's of wat dan ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het zijn inderdaad vaak van die stoners ja!
Heb me er ook al eens over verbaasd.![]()
Wat voor werk past bij alternatievelingen volgens jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je meent alternatief te zijn ga je sowieso al niet bij de FRS werken, voor de man van een plastieke pop. TS heeft een paar door de media gevormd vleesgeworden stereotypen zien staan.
muziekreviewer op de FP!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat voor werk past bij alternatievelingen volgens jou?![]()
slager/clownquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij die in Uden was liepen er inderdaad meer gewone mensen rond. Dat is wel al een paar jaar geleden maar toch...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef Empathologica het volgende:
[..]
In Eindhoven en Uden zijn het toch echt wel "gewone" mensen, geen stoners of alto's of wat dan ook.![]()
Kun je niet lezen, teringmongool?quote:
Is nu nog zo, werd er wel netjes behandelt gelukkig. Had in Eindhoven een dvd gekocht wat een fabricage fout bleek te zijn, een vriendin had dezelfde + het bonnetje, en ging hem ruilen. Werd het bonnetje ingenomen. Dus ik zat met kapotte dvd, 3 maanden later ging ik naar Uden, zeiden ze van ah neem maar keer mee krijg je andere, maar die werkte ook niet, dus ik weer terug "oh ja het is een fabricage fout zie ik nu" mocht ik een nieuwe uitzoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij die in Uden was liepen er inderdaad meer gewone mensen rond. Dat is wel al een paar jaar geleden maar toch...
Downloaden gaat veel sneller, dan rippen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef marnixds het volgende:
dat valt toch wel mee. Ik zou wel bij frs willen werken, luizenbaantje en natuurlijk dvd's en cd's tot je beschikking>rippen of kopen met personeelskorting.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Kun je niet lezen, teringmongool?
Als er urban personeel in een winkel staat ga ik er per definitie al niet naar toe. De keiharde hiphop dreunt je drie straten verderop al om je hoofd en als je een simpele vraag hebt, dan kijken ze je aan als of je een onzedelijk voorstel doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
'k word er altijd onwijs zenuwachtig van als ik met m'n Beatles-CD-doosje voor een wannabe hiphoppert kom te staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij welke Free Record Shop ik ook binnenkom, immer werken er van die inspiratieloze alternatievelingen, rockers of ander raar gespuis.
Dat nodigt toch totaal niet uit om daar een CD of iets anders aan te schaffen, ik voel er dan ook vaak erg ongemakkelijk.Wanneer men er meer hipper oder urban personeel neerzet zullen de platenmaatschappijen hun omzet een stuk zien stijgen.
Je valt ook wel erg uit de toon als je nog geen 30 jaar bent maar wel Beatles fan bent.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k word er altijd onwijs zenuwachtig van als ik met m'n Beatles-CD-doosje voor een wannabe hiphoppert kom te staan.
The Beatles zijn tof, mmmkay...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je valt ook wel erg uit de toon als je nog geen 30 jaar bent maar wel Beatles fan bent.![]()
vriendin van mij werkt er ook... (in deventer) hele normale meid! niks raars aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef teh_m0nkey het volgende:
Op A'dam Centraal zat er een neger, hier in Deventer zitten redelijk normale lui, 1 'skater' die ik ken maar zich wel normaal kleedt.
Terechte observatie, Clausewitz.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:16 schreef Clausewitz het volgende:
Mijn klacht: Nerds die zich het apezuur lachen om mensen die cd's kopen.
Ergens diep weggestopt van de normale mensheidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ach, ik download best veel, maar van sommige juweeltjes van albums wil ik gewoon de CD hebben.
Inderdaad. Die gasten daar zijn altijd vriendelijk. En dat mokkel wat er werkt =quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef pvc_boer het volgende:
FRS in nijmegen (stad) werken op zich normale mensen, althans de manager
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |