Afgezien van ''n paar cowboys, gok ik dat ze niet zo heel erg enthousiast zullen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me overigens af hoe de gemiddelde politie-agent reageert op Wilders' voorstel.
En rubberen kogels kunnen geen (blijvende) schade aanrichten? Dit hele voorstel is van de pot gerukt en alleen gedaan om de boel te kunnen ophitsen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
Volgens mij moet je zo'n beetje tegen Fred Phelps aanschurken wil je Amnesty zien als links bolwerk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippies)
Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Demonstreren wordt verboden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me ook af waar hij vandaag weer mee zal komen.
Of heb ik dat al gezegd?
Gisteren 'met scherp schieten' en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Aan wie doet je dat ook weer denken? Aan wie, nou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Demonstreren wordt verboden.
Wilders kroont zichzelf.
Verkiezingen worden afgeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu die nog bestaat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
Rellen op Fok!, op zondagmiddag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:
[..]
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?
zoiets als met je collega's op het werk ravotten tegen de wil in van de baas?
Nee, maar ook niet mensen vermoorden of de democratie ondermijnen ofzo. We hebben het over al dan niet dronken voetbalsupporters die tafeltjes omgooien. Nou, dat rechtvaardigt dus echt doodslag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:
[..]
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?
zoiets als met je collega's op het werk ravotten tegen de wil in van de baas?
'Met scherp schieten' is een term die staat voor échte kogels gebruiken idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:
Let wel, de meesten hier stellen dan maar alsnog rubber kogels voor, met de gedachte dat dat 'minder hard' is, al ware het een compromis.
Maar als ik het goed begrijp, heeft Wilders het dus over échte kogels?
Het lijkt me dat-ie 'met scherp' echte kogels bedoeld. Als-ie rubber kogels had bedoeld, dan had-ie dat wel gezegd, niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Wilders het dus over échte kogels?
Hitler, Stalin, Mao en Pol Pot hè.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef NLweltmeister het volgende:
Ga zo door Geertje, je schiet op eigen 'slaven', sucker
Ik stel voor om bij VVV alleen nog maar zwaar bewapende Marokkaanse agenten in te zetten.
Ik mis in deze discussie trouwens het onderhand beruchte rijtje Stalin, Moa, Pol Pot en nu dus ook Wilders.
Links gezeur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
Weten jullie nog dat Fortuyn werd vermoord? En dat er toen een menigte woedende demonstranten / ADO-supporters op het Binnenhof stond?
Wat was er gebeurd als Kok opdracht had gegeven om dan met scherp te schieten?
Godverdomme, dan had ik zelfs uit protest Fortuyn gestemd. En was ik mee gaan rellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |