TOen die paar nederlandse hardcore jongeren bij een festival werden aangevallen, gebeten door honden en geslagen werden door ME'ers...quote:
De kern van het verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef Victor_Eremita het volgende:
Het is de menselijke natuur om te rellen. En als de overheid bereid is om met scherp op haar eigen burgers te schieten is dat voor mij reden te meer om te rellen, en die overheid omver te werpen. De staat is er om haar burgers te dienen, niet om die burgers kapot te schieten als ze een keertje iets misdoen.
Dat terugschieten bedoel je? Heb je een hekel aan blauw op straat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht. Gericht. Met scherp. En tussen de ogen.
Er dient niet gereld te wordern, en anders mans bezittingen te vernielen en mensen te molesteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Over mensen neerknallen bij rellen. En jij, meneer met de attentiespanne van een goudvis?
Neuh. Dat blauw (en vergeet het grijs niet) is m'n grootste en beste klantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dat terugschieten bedoel je? Heb je een hekel aan blauw op straat?
Sorry, maar lees m'n belofte een paar posts eerder maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Neuh. Dat blauw (en vergeet het grijs niet) is m'n grootste en beste klantEn de hand die je voert moet je niet bijten !
Nee, er moet gericht op dat relschop tuig worden geschoten. Laatst bij die voetbalwedstrijd met die relmocro's gewoon 1 keer in de lucht en daarna op de benen. Wedden dat het dan heel rustig was geworden ?
Heb ik gelezen, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben regelmatig in Amerika en daar heb je respect voor de politie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Sorry, maar lees m'n belofte een paar posts eerder maar
Dat respect krijg je niet door ineens met scherp te gaan schieten ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben regelmatig in Amerika en daar heb je respect voor de politie.
Ik voel me in Amerika stukken veiliger op straat dan hier, en ja, ik ken ook de verhalen over politiegeweld en daar ben ik het ook weer niet mee eens. De politie in Amerika is soms inderdaad te hard, maar hier zijn ze altijd te soft !
Niet alleen nee. Dat respect krijg je wel door niet met je te laten fokken. Als ik in Amerika wordt aangehouden dan peins ik er niet over om een geintje te maken met Mr. Police Officer, dan blijven de handjes keurig aan het stuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dat respect krijg je niet door ineens met scherp te gaan schieten ben ik bang.
Nee nu krijgen ze respect.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dat respect krijg je niet door ineens met scherp te gaan schieten ben ik bang.
Nee maar als ik Econoom wil worden ga ik ook niet de Hotelschool doen.quote:
Haha, het klonk echt ironisch net, op het nieuws.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik dacht dat zijn partij "Partij van de Vrijheid' heette...
Tip aivd leest mee en doodsbedreigingen zijn nou niet bep. bevordelijk voor jouw toekomst.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef Jan237 het volgende:
Schiet met scherp op Wilders.
Partij van de vogelvrijheidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik zou heel graag willen geloven dat jij net zo loopt te schertsen als ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Tip aivd leest mee en doodsbedreigingen zijn nou niet bep. bevordelijk voor jouw toekomst.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Tip aivd leest mee en doodsbedreigingen zijn nou niet bep. bevordelijk voor jouw toekomst.
Dus moet je maar je bek houden? Geert Wilders raakt met de dag meer en meer in de war en het enge is dat er gewoon bijna 700.000 gekken op hem hebben gestemd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef salutem het volgende:
[..]
nederland zonder marokkanen, zonder mensen met een islamitische achtergrond, ook...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus moet je maar je bek houden? Geert Wilders raakt met de dag meer en meer in de war en het enge is dat er gewoon bijna 700.000 gekken op hem hebben gestemd.
Een Nederland zonder Wilders is veel beter af. Punt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Vistel het volgende:
[..]
nederland zonder marokkanen, zonder mensen met een islamitische achtergrond, ook...
compromis:
we sturen zowel wilders als elke moslim het land uit
jij zegt:quote:
1984quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef TeChNo2 het volgende:
Maar ze zijn er nu eenmaal...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef Vistel het volgende:
[..]
jij zegt:
"Een Nederland zonder Wilders is veel beter af. Punt."
dus met andere woorden:
wilders heeft geen enkel toegevoegde positieve waarde voor de samenleving.
wat heeft de islamitische/marokkaanse gemeenschap gedaan voor de nederlandse samenleving?
nederland zou beter af zijn zonder islamieten hier...
mag je eerst de wet aanpassen want nu heeft een misdadiger bijna meer rechten dan het slachtoffer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef Drugshond het volgende:
Tja, met scherp schieten. Is het al oorlog dan ?! Willen we oorlog ?!
Je kunt me veel vertellen over die rellen, maar met scherp schieten lost geen enkele mallemoer op.
[afbeelding]
Lijkt me toch iets gepaster.
Kan Wilders daar dan niet beter zijn pijlen op richten dan met zo'n betoog (als wonderzalf) voor de dag komen ? Niet voor het een of ander, hij gaat me toch iets te vaak over the top als hij zoekt naar pragmatische oplossingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Vistel het volgende:
[..]
mag je eerst de wet aanpassen want nu heeft een misdadiger bijna meer rechten dan het slachtoffer.
nederlandse rechtstaat is gewoon ontzettend krom. als je een inbreker neerslaat ga jij de bak in en de dief kriijgt inkomstenderving vergoeding![]()
Wilders doet min of meer hetzelfde als BNN met de grote donorshow.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan Wilders daar dan niet beter zijn pijlen op richten dan met zo'n betoog (als wonderzalf) voor de dag komen ? Niet voor het een of ander, hij gaat me toch iets te vaak over the top als hij zoekt naar pragmatische oplossingen.
Verander Marokkanen in Nederlanders dan zul je huilenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef TranceAction het volgende:
Oh Wilders my man. Is hij nou de enige man in Nederland die niet bang is voor marokkanen? Voor de rest schijt iedereen in zijn broek inclusief die politie. Die lieten een tijdje geleden toe dat een stel berggeiten een beveiligingscamera sloopten onder het mom van anders escaleert het teveel.
WILDERS WILDERS DAT WIILEN WE
bij serieus gevaar zijn ze compleet incapabel om er mee om te gaan, bij een beetje serieus gevaar zijn ze te soft/bang....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Sidekick het volgende:
rechts heeft een heilig vertrouwen, knoop dat in de oren, heilig vertrouwen in de overheid als het om veiligheid en vrijheid gaat.
Praktisch gezien is het mikken op een been waar relschoppers en omstanders door elkaar staan in een drukke omgeving, ehh, laten we zeggen, onpraktisch. Deze hoge kans op ongewenste (dodelijke) slachtoffers door politieoptreden wil je niet wanneer het gaat om vernielingen of andere criminaliteit tijdens rellen. Pro-por-ti-o-na-li-teit. Hetzelfde principe waardoor de politie nu ook al de mogelijkheid heeft in te grijpen met zware middelen bij serieus gevaar.
Ik hoop dan dat iemand die je kent wordt geraakt .. dan pas zul je beseffen wie Wilders isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht. Gericht. Met scherp. En tussen de ogen.
Totdat jij een keertje in de stad gaat winkelen, toevallig iets verder op rellen uitbreken welke uiteraard niet altijd op 1 plek blijven... jij in de menigte verzeild raakt en er niet meer 123 tussenuitkomt en je een kogel door je kop krijgt (want reken er maar niet op dat goed mikken in zo'n mensenmassa, zoals Wilders suggereert, daadwerkelijk altijd even goed mogelijk is)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htm
Eindelijk iemand die WEL snapt hoe je dat soort mensen aan moet pakken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef cultheld het volgende:
Die Geert toch.
Ik zou zeggen, ga er zelf eens voor staan en kom dan hier even melden hoe soft het wel niet was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef Andyy het volgende:
rubberen kogels kunnen ook dodelijk zijn, de waterkannonen die we hier in NL hebben kan VEEEL harder spuiten maar harder mogen ze ze niet zetten
Spreek voor je zelf, wil je.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef TranceAction het volgende:
Oh Wilders my man. Is hij nou de enige man in Nederland die niet bang is voor marokkanen? Voor de rest schijt iedereen in zijn broek inclusief die politie. Die lieten een tijdje geleden toe dat een stel berggeiten een beveiligingscamera sloopten onder het mom van anders escaleert het teveel.
WILDERS WILDERS DAT WIILEN WE
Geen Pinochet, wel 'n Chavez. 'Als ik aan de macht kom dan is Clairy Polak de eerste die eruit vliegt bij de PO.'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver. Hij is Pinochet niet.
Waarom . Zit Nederland op te wachten op een figuur als deze man ??.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een ongeofelijke idioot ben jij. Ga gewoon eens weg.
Spijker op z'n kop. En eigenlijk is dat ontzettend bizar, want op alle andere terreinen is de overheid volgens rechts zwaar incompetent, maar als 't op ordehandhaving aankomt, dan is de overheid opeens fantastisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Sidekick het volgende:
rechts heeft een heilig vertrouwen, knoop dat in de oren, heilig vertrouwen in de overheid als het om veiligheid en vrijheid gaat.
1 Kreeg jij tegenwoordig geen ban voor het maken van Hitlervergelijkingen Meki??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Meki het volgende:
1 Dit is nou de ware Hitler
2 op deze idiooit hebben jullie gestemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |