Elco's ja. Als deze kapot zijn hoeven ze niet perse te lekken. Ook als ze bol staan zijn ze aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef RecomServ het volgende:Kapotte eelco's ( deze kunnen lekken ( gele substantie )
mja ik doe het even snel via photobucket.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef RecomServ het volgende:
Als mensen nog tips hebben... graag.. ik verzamel ze dan allemaal in de OPik wacht met smacht op je banner Crazy-M Thanx alvast!
Okee ik ben ook 1 van de schuldige van zo'n topic maar goed kan iemand mij vertellen wat Elco's zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Elco's ja. Als deze kapot zijn hoeven ze niet perse te lekken. Ook als ze bol staan zijn ze aan vervanging toe.
nee klopt,quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:32 schreef Stinosss het volgende:
Alleen zitten ze in dat formaat waarschijnlijk niet op je mobo.
ik allemaal moeite doen om hem te makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:02 schreef RecomServ het volgende:
ik dacht dat je een mooie bannertje zou maken voor de OP ...
maar nu het goede nieuws... het werkt inderdaad
Als 10 miljoen mensen op hetzelfde moment, extact dezelfde pc kopen wel iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:36 schreef RoaRRR het volgende:
Ligt het aan mij of hebben veel mensen in 1 keer last van hetzelfde probleem ? Kan toch niet zo zijn dat bij iedereen de hardware naar de Fuck zou zijn ??? Om is dat mijn hoopgevende gedachte ?
Zoals ik al zei, is het een vaak terugkerend fenomeen hier bij [DIG]. vandaar dat ik daar een centraal topic voor heb geopendquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:36 schreef RoaRRR het volgende:
Ligt het aan mij of hebben veel mensen in 1 keer last van hetzelfde probleem ? Kan toch niet zo zijn dat bij iedereen de hardware naar de Fuck zou zijn ??? Om is dat mijn hoopgevende gedachte ?
Wellicht een zooi fouten in Windows. Zo heb ik een keer een periode gehad, dat ik random een BSOD kreeg zonder aanleiding. Iedere keer een andere error. Her-installeren was de oplossing.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef RoaRRR het volgende:
Als het een hardware probleem is dan zou mijn computer toch ook elke keer opnieuw moeten opstarten onder Linux ?
Draai nu onder Ubuntu en heb geen last van uitvallende pc's, wanneer ik onder windows draai wel ! Mijn gedachte zeggen dan dat het aan windows moet liggen maar goed ik ben geen pc-goeroe dus iemand die dit kan verklaren dat ie onder Ubuntu wel blijft draaien ?
Bij mij op het werk zijn er ook pc's met linux geweest. Die hadden ook last van reboots.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef RoaRRR het volgende:
Als het een hardware probleem is dan zou mijn computer toch ook elke keer opnieuw moeten opstarten onder Linux ?
Draai nu onder Ubuntu en heb geen last van uitvallende pc's, wanneer ik onder windows draai wel ! Mijn gedachte zeggen dan dat het aan windows moet liggen maar goed ik ben geen pc-goeroe dus iemand die dit kan verklaren dat ie onder Ubuntu wel blijft draaien ?
Je moet wel het hele verhaal lezen voordat je iets zegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn er ook pc's met linux geweest. Die hadden ook last van reboots.
Nou ja ik hoop het op deze manier uit te sluiten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:52 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Je moet wel het hele verhaal lezen voordat je iets zegt.
Hij beweert niet dat linux nooit reboot problemen heeft, alleen op deze manier sluit hij uit dat het aan de hardware van zijn computer ligt.
Ja, maar dat zul je nooit zeker weten op deze manier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:52 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Je moet wel het hele verhaal lezen voordat je iets zegt.
Hij beweert niet dat linux nooit reboot problemen heeft, alleen op deze manier sluit hij uit dat het aan de hardware van zijn computer ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |