Hoezo? Hebben ze allemaal een soortgelijke klap op de kop gehad?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Jodocus1 het volgende:
Braindamage
Ik weet ook wel dat er geen ultiem antwoord is, maar een debat tussen verschillende denkwijzen zou wel verhelderend zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Camplo het volgende:
Als psychologen het antwoord niet weten ga jij dat op Fok ook niet vinden
Nee hoor, hersenbeschadiging kan ook aangeboren zijn. of ontstaan op latere leeftijd door kapotte cellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze allemaal een soortgelijke klap op de kop gehad?
Zo denk ik er ook over. Ik denk niet dat die mensen er iets aan kunnen doen dat ze op kinderen vallen; dat is dus ook niet iets wat ik ze kwalijk neemt. Meer zielig eigenlijk. Maar zodra zo'n iemand zich aan een kind vergrijpt, heb ik totaal geen medelijden met ze. Maar wat ik me nou afvraag: hoe groot is de kans dat een man met zulke gevoelens zich vergrijpt aan een kind?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
Het is denk ik weer een combi van nature en nurture:
- genetische aanleg
- aangeboren factoren
- invloed van omgeving
Zo zit 't m.i. bij homoseksualiteit ook.
eenschquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef DDBtje het volgende:
Ik denk dat het een combinatie is van verschillende factoren, plus het onvermogen om niet toe te geven aan deze "behoefte".
nja, zo kan je ook kijken naar bijv politici.... of je baas op werk (jeweetwel die je altijd op de huid zit)....quote:Ik denk dat seksuele voorkeur een ondergeschikte factor is, en dat het vooral psychische redenen (macht, wraak omdat het hun is overkomen, etc) zijn waarom een pedo een pedo is.
Maar dat hoort niets uit te maken, zelfs als ik een peuter naakt zie kan ik er niet opgewonden van raken. Ik denk niet dat het iets lichaamelijks is. Ik snap namelijk niet hoe het lichaam van een peuter kwa aantrekkelijkheid het kan winnen van mooie slanke vrouw van 18.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:52 schreef Jajong het volgende:
De peuters van tegenwoordig kleden zich veel te uitdagend, vandaar.
Seksueel niet, maar zo'n lichaam is wel mooi, esthetisch gezien. Dat vind ik tenminste; zo gaaf en zo knap gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef Muanh het volgende:
[..]
Maar dat hoort niets uit te maken, zelfs als ik een peuter naakt zie kan ik er niet opgewonden van raken. Ik denk niet dat het iets lichaamelijks is. Ik snap namelijk niet hoe het lichaam van een peuter kwa aantrekkelijkheid het kan winnen van mooie slanke vrouw van 18.
Nee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand opgewonden kan raken door een man. Toch zijn er zat mannen (en gelukkig ook vrouwen!) die op mannen vallen. Verder val ik zelf op vrouwen van rond de twintig, toevallig ben ik zelf rond de twintig, maar dat heeft verder niks te maken met dat ik vrouwen van boven de dertig niet kan domineren ofzo. Ik vind die oude vrouwen van rond de 40 gewoon niet aantrekkelijk, geef mij maar een lekker jong mokkel van rond de twintig met dikke tieten en lang blond haar!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef Muanh het volgende:
[..]
Maar dat hoort niets uit te maken, zelfs als ik een peuter naakt zie kan ik er niet opgewonden van raken. Ik denk niet dat het iets lichaamelijks is. Ik snap namelijk niet hoe het lichaam van een peuter kwa aantrekkelijkheid het kan winnen van mooie slanke vrouw van 18.
Nope, is in bijna geen geval te genezen. Ongeacht of je het nou vanaf je geboorte genetisch met je mee draagt of via trauma hebt ontwikkeld: tegen de tijd dat men er iets aan probeert te doen is het al zo ingeworteld in je systeem dat het niet af te leren valt. Niet op humane manier althans.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef BreakSpear het volgende:
Zou pedoseksualiteit te genezen zijn? Maar homoseksualiteit is ook niet te genezen, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |