Ik zou niet weten waarom niet, een eventueel volgende bewoner kan zo'n wcd nog wel vervangen, buizen ed gaat wat moeilijker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Mvnl het volgende:
mensen die draden, stopcontacten, buizen e.d. meeverven..
nouja, misschien is het met de juiste soort verf wel mooi![]()
Is het een redelijk merk schakelmateriaal ? Peha of Bush en Jaeger of Jung ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef RobbieT het volgende:
Ik heb een grijze muur met daarop 6 witte contactdozen. Nu wil ik deze graag in dezelfde kleur als de muur verven.
Maar kan dat met normale verf?(Wil graag dezelfde kleur gebruiken als die op de muur zit).Moet ik het stopcontact toevallig eerst licht opschuren of kan het er zo met een kwast worden opgesmeerd? (Is de kans op strepen dan niet erg groot?)
Heb al wel wat gegoogled, maar kan niks vinden.
Bush en Jaeger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is het een redelijk merk schakelmateriaal ? Peha of Bush en Jaeger of Jung ?
Grote kans dat je voor een klein prijsje bij een installateur mooie kapjes kunt bestellen in het grijs![]()
Gaat veel mooier worden en is duurzamer dan kapjes spuiten
En vergeet de kunstof primer niet die is ook vrij prijzigquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef richie29 het volgende:
Hehe, ik kan me in jouw verbouwing-topic een opmerking van een of andere user herinneren over je stopcontacten...en nu wil je ze gaan verven/schilderen/spuiten![]()
It wasn't me
Maar inderdaad, wat de andere users ook al zeiden haal svp een andere kleur van dezelfde serie van Busch-Jaeger. Dat kost al met al ongeveer net zoveel als een spuitbus met verf van een goed merk.
Iedere fabrikant heeft zijn eigen type en ontwerp schakelmateriaal; ik durf bijna voor 100 % zeker te zeggen dat dit niet gaat passen; tenzij je het huidige schakelmateriaal verwijderd en deze er voor terug zou plaatsenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef RobbieT het volgende:
Misschien een hele domme vraag. Maar als ik de afdekramen die er nu op zitten, eraf schroef, kan ik dan niet deze erop schroeven?
(De 3e in de rij).
[afbeelding]
Het is in ieder geval volgens de NEN1010 niet verbodenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij mag je schakelmateriaal niet eens schilderen omdat je dan niet meer goed de huidige staan kunt zien.
idd wat vonkenboer zegt. Dan moet je gewoon de comlpete schakelaar vervangen. Maar misschien is dat wel goedkoper dan bijpassende frontjes voor je huidige schakelaars zoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef RobbieT het volgende:
Misschien een hele domme vraag. Maar als ik de afdekramen die er nu op zitten, eraf schroef, kan ik dan niet deze erop schroeven?
(De 3e in de rij).
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |