Ik heb zo medelijden met jouquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ga pas weer naar buiten als het begint te regenen.
quote:Boven Frankrijk zijn buien ontstaan die later vanavond over Zeeland naar het noorden trekken. Vannacht maakt het westen nog kans op een onweersbui.
Als ik die moest geloven had het hier vanmiddag al moeten regenen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:30 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn broer is aan het duiken in de Oosterschelde,hij zal wel regen krijgen straks.![]()
Hij beweerde dat het droog zou blijven.
Als ik het knmi mag geloven,moet het hier allemaal goedkomen.
[..]
Volgens de meeste berichten zou zuid NL en oosten een wat krijgen Maar op een enkel bui na in het noorden bleef het bijna overal droog. Goeie misser weerquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik die moest geloven had het hier vanmiddag al moeten regenen...
De laatste maanden heb ik het idee dat ze heel vaak neerslag voorspellen en dat die dan niet of nauwelijks valt. Meer mensen die die trend menen te ontwaren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgens de meeste berichten zou zuid NL en oosten een wat krijgen Maar op een enkel bui na in het noorden bleef het bijna overal droog. Goeie misser weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |