quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
Sorry mensen, maar de prono van dit jaar zal niet van mij komen. Het is te ingewikkeld
Heb jij het niet al ooit gedaan?quote:
Ja, vorig jaar met Inge georganiseerd. Was de Excelsheet kwijt, maar heb nu binnen 10 minuten weer opnieuw gemaakt. Tenzij jij het wilt doen, dan mag jequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb jij het niet al ooit gedaan?Toen Milouska de mol was? Of tijdens Yvon?
Ik vind het altijd wel leukom de prono bij te houden, blijf je ook een beetje actief het programma meekijken.
Ga je gang hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
Tenzij jij het wilt doen, dan mag je.
Jaaaaquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
Komt goed dit jaar. Sheet al af.
[..]
Ja, vorig jaar met Inge georganiseerd. Was de Excelsheet kwijt, maar heb nu binnen 10 minuten weer opnieuw gemaakt. Tenzij jij het wilt doen, dan mag je.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:17 schreef VoreG het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst kijken, maar ik heb eigenlijk geen idee wat WIDM is
Kijken we straks eens terugquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk stukje bij DWDD
Wat is de hele bedoeling eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemist
Maar je komt er snel genoeg achter
Ze moeten allerlei opdrachten doen met elkaar, maar er is er eentje tussen die ongemerkt moet proberen om de opdrachten te saboteren. Aan het einde van elke aflevering moet er een quiz worden ingevuld (met vragen als 'Zat de mol bij de eerste of tweede groep?' enz.) en wie er de meeste fouten heeft valt af. Degene die de mol door heeft wordt dus de winnaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is de hele bedoeling eigenlijk?
Kijk bij Lingo en Triviant snap ik het nog wel, maar hier niet.
Haha die Edoquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk stukje bij DWDD
Hoe heb je de mol dan door? Moeten ze dat na elke aflevering doorgeven?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze moeten allerlei opdrachten doen met elkaar, maar er is er eentje tussen die ongemerkt moet proberen om de opdrachten te saboteren. Aan het einde van elke aflevering moet er een quiz worden ingevuld (met vragen als 'Zat de mol bij de eerste of tweede groep?' enz.) en wie er de meeste fouten heeft valt af. Degene die de mol door heeft wordt dus de winnaar.
Door verdacht gedrag enzo, het leuke is dan ook dat ze helemaal panisch worden en niemand vertrouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe heb je de mol dan door? Moeten ze dat na elke aflevering doorgeven?
Ze moeten vragen beantwoorden over de Mol. Degene met de minste goed moet nokken. Vooral voor je houden dus als je het weet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe heb je de mol dan door? Moeten ze dat na elke aflevering doorgeven?
Dat is juist het spel, kijken wie zich verdacht gedraagt enzoquote:
Na elke aflevering wordt een test ingevuld (iedereen alleen). Daarin worden vragen gesteld over De Mol (dus wie de kandidaat denkt dat de Mol is). Diegene die hem het slechtste maakt, vliegt eruitquote:Moeten ze dat na elke aflevering doorgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |