L&C komt dit weekend live vanuit Istanbul??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verhaal van Huub is vreemder. Die gaat zondag naar Life & Cooking. De opnames worden live uitgezonden, vanaf 17.00 uur, en de trip is dit weekend. Lijkt me duidelijk wie er gaat en dat is Huub dus niet.
Dat vertelde Japio. Die is nog wel eens loslippig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef SIRA het volgende:
is het wel zeker dat de trip dit weekend is dan ?
Het is nog niet zeker of Huub gaat , hij heeft zelf ook gezegt tegen Carlo: het kan zijn dat ik niet kan wegens een stemming .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verhaal van Huub is vreemder. Die gaat zondag naar Life & Cooking. De opnames worden live uitgezonden, vanaf 17.00 uur, en de trip is dit weekend. Lijkt me duidelijk wie er gaat en dat is Huub dus niet.
Ik wacht wel af, speculaasjes hier zijn altijd dubieus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of Huub gaat , hij heeft zelf ook gezegt tegen Carlo: het kan zijn dat ik niet kan wegens een stemming .
Waarom staat het al vast dat Huub naar L&C gaat? Wie heeft dat bepaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens voor een feestje uitgenodigd waar ik niet van plan ben heen te gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:59 schreef SIRA het volgende:
Huub en Natasje hebben vanmiddag met Carlo gesproken en zijn beide uitgenodigd
Dan zeg je ook dat je dat weekend in Istanbul zit??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens voor een feestje uitgenodigd waar ik niet van plan ben heen te gaan!
Ik verantwoord me niet, in de hoop nooit meer te worden uitgenodigd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zeg je ook dat je dat weekend in Istanbul zit??
Normaal duurt het 5 dagen maar een optie dit versnelt te doen is er...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het verhaal van het paspoort wat niet kon geregeld worden voor de trip is dus onzin? Dit vertelde hij nl vanmorgen aan Brian.
Carlo heeft Huub aa de telefoon gehad en hem uitgenodigd voor as zondag. Dus het telefoontje is door de redaktie doorgeschakeld en zij hebben het hiermee dan ook bepaald lijkt me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom staat het al vast dat Huub naar L&C gaat? Wie heeft dat bepaald?
Het is natuurlijk gewoon wondvocht, maar je hebt nou al zo vaak "lekkende tieten" gehoord dat je bijna zou denken dat die implantaten lekken....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef SIRA het volgende:
ik word ook een beetje ziek van die lekkende tieten verhalen van Natasja
en de schreeuw om aandacht met d'r "voor de zekerheid maar een antibiotica kuurtje"...
Wondvocht of lekkende implantaten, die tieten worden steeds kleiner!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon wondvocht, maar je hebt nou al zo vaak "lekkende tieten" gehoord dat je bijna zou denken dat die implantaten lekken....
Die implantaten zijn een lichaamsvreemd iets... het lichaam zal er alles aan doen ze weg te werken, ik vermoed dat ze met een week of 3 in dr kont zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:14 schreef demins het volgende:
[..]
Wondvocht of lekkende implantaten, die tieten worden steeds kleiner!![]()
Ik betrapte me op de gedachte 'vies, walgelijk kutwijf met je kutpens, je bent een lachertje'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Villalux het volgende:
is Natas zwanger? borsten zijn opgezet en heeft een buikje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |