Wij kunnen er niks aan doen!quote:
Je hoeft geen sorry te zeggen want ik denk dat je daarin wel gelijk hebt. Maar het is sfeerverhogend, zoals jij dat noemt, maar niet per definitie racistisch. En bij mij lijden de goeden niet onder de kwaden. Iedereen krijgt een kans.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef product het volgende:
[..]
De goeden lijden onder de kwaden maar ik moet zeggen dat het meestal wel sfeerverhogend werkt. Sorry.
Hey, herinner ik me inene weer dat Lieke Brian had uitgedaagd voor een soort van stormbaan.... Ook nooit meer iets over gehoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:18 schreef riri het volgende:
lieke wint gewoon van brian met sporten ...zou ze wel eens in een competitie willen zien
![]()
zie niets liever dan die Brian afgaan...
Dan wint Lieke dat zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey, herinner ik me inene weer dat Lieke Brian had uitgedaagd voor een soort van stormbaan.... Ook nooit meer iets over gehoord.
The battle of the sexes.... Lijkt me wel een leuke uitdaging voor in DGK.quote:
Mooi ook om te zien hoe ze gewacht hadden met het gesprek tot de camera liep en het nu bijna weer opnieuw doen omdat het geluid niet goed looptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef 2live het volgende:
jaap stemt voor huub, als huub net doet alsof hij lieke meeneemt, en bij eric net doet alsof hij hem er niet uitstemt. En vervolgens dus Jaap meeneemt. Totale oorlog vlgs. Jaap.
Ik zie het helemaal zitten. Eric stemt morgen voor Huub. Huub stemt Eric eruit tijdens de aankomende onslagronde. En Jaap gaat mee IPV Liek. Eigen schuld vam Lieke had ze gisteren maar inteligenter het spel moeten spelen ipv het wegmaaien van het gras voor Huub's voeten vandaan. En Brian mag met Eric mee naar L&C om het triootje uit te leggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef 2live het volgende:
jaap stemt voor huub, als huub net doet alsof hij lieke meeneemt, en bij eric net doet alsof hij hem er niet uitstemt. En vervolgens dus Jaap meeneemt. Totale oorlog vlgs. Jaap.
L&C ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal zitten. Eric stemt morgen voor Huub. Huub stemt Eric eruit tijdens de aankomende onslagronde. En Jaap gaat mee IPV Liek. Eigen schuld vam Lieke had ze gisteren maar inteligenter het spel moeten spelen ipv het wegmaaien van het gras voor Huub's voeten vandaan. En Brian mag met Eric mee naar L&C om het triootje uit te leggen.
Life & Cooking... het programma op RTL4 waar de doorsnee huisvrouw en -man de hele week naar uitkijkt. Huub en Natasia zijn door Carlo B. telefonisch uitgenodigd om as zondag verslag te komen doen van oa de plaatsgevonden herenliefde.quote:
Daar komt het idd wel op neer! Als ze niet tot unanimiteit kunnen komen, wordt het automatisch bij meerderheid van stemmen, want de prijs moet eruit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef akveor het volgende:
BRON: Jaap's weblog
Aangezien de reis al geboekt en betaald is, moet de stemming eruit. Jammer, dit ontneemt me een machtig wapen. Tot nu toe is het altijd zo geweest dat er in dit afdwingende geval unanimiteit behaald wordt, als een persoon een meerderheid achter zich krijgt. Als 4 van de 7 kiezen voor Mister X. Dan hebben de overige 3 geen andere keus dan zich te conformeren aan persoon X
Hehe eindelijk een insider die verteld dat het eigenlijk meerderheid van stemmen is.
Tenzij er sancties (voor de groep) volgen zolang ze het niet unaniem eens worden... het spel moet gespeeld worden, dus met elkaar onderhandelen tot de neuzen allemaal dezelfde kant op staan (richting Istanbul)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Daar komt het idd wel op neer! Als ze niet tot unanimiteit kunnen komen, wordt het automatisch bij meerderheid van stemmen, want de prijs moet eruit!
Sancties? Ze moeten gewoon binnen 48 uur beslissen en met meerderheid van stemmen maakt het deze bullshit stemming alleen maar makkelijker. Jaap bepaalt dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij er sancties (voor de groep) volgen zolang ze het niet unaniem eens worden... het spel moet gespeeld worden, dus met elkaar onderhandelen tot de neuzen allemaal dezelfde kant op staan (Istanbul)
Precies! Maar omdat niemand nog over sancties heeft gesproken (en die zou je toch van tevoren moeten weten, lijkt me, en wat zouden die dan moeten zijn...) denk ik dat Jaaps gedachtengang wel klopt (alleen denk ik niet dat de drie dwarsliggers net moeten doen of ze met de rest meestemmen, maar gewoon meerderheid beslist).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij er sancties (voor de groep) volgen zolang ze het niet unaniem eens worden... het spel moet gespeeld worden, dus met elkaar onderhandelen tot de neuzen allemaal dezelfde kant op staan (Istanbul)
Het verhaal van het paspoort wat niet kon geregeld worden voor de trip is dus onzin? Dit vertelde hij nl vanmorgen aan Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef 2live het volgende:
Het verhaal van Huub is vreemder. Die gaat zondag naar Life & Cooking. De opnames worden live uitgezonden, vanaf 17.00 uur, en de trip is dit weekend. Lijkt me duidelijk wie er gaat en dat is Huub dus niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het verhaal van het paspoort wat niet kon geregeld worden voor de trip is dus onzin? Dit vertelde hij nl vanmorgen aan Brian.
Destijds lag Nicolaas dwars, en die kreeg het immers ook, in het verleden is gebleken dat de dwarsliggers de unanieme stemmingen altijd wonnen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Maar omdat niemand nog over sancties heeft gesproken (en die zou je toch van tevoren moeten weten, lijkt me, en wat zouden die dan moeten zijn...) denk ik dat Jaaps gedachtengang wel klopt (alleen denk ik niet dat de drie dwarsliggers net moeten doen of ze met de rest meestemmen, maar gewoon meerderheid beslist).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |