nou heb je het toch gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IK![]()
Wat is dat toch met die foto's in die familie van julliequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IK![]()
foto's zijn leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die foto's in die familie van jullie
Ja ik krijg ook nog een foto van EEN ZEKER EENDJEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die foto's in die familie van jullie
huhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook nog een foto van EEN ZEKER EENDJE![]()
Maar er zitten dus meer kutpubers hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze lult maar wat, je kent het welquote:
Neuh dit is een mannelijke kutpuber en die fokt hier niet, tenminste dat denk ik, zijn moeder is vaste crew hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er zitten dus meer kutpubers hier
Die stonden toch niet in de rij he![]()
Nee nee, meneer Eend, ik krijg een foto van u.quote:
Aaah dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dit is een mannelijke kutpuber en die fokt hier niet, tenminste dat denk ik, zijn moeder is vaste crew hier.
ik ben geen kutpuberquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er zitten dus meer kutpubers hier
Die stonden toch niet in de rij he![]()
Aan mij durf je het wel te vragen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee nee, meneer Eend, ik krijg een foto van u.
Dat zegt je moeder altijdquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder altijd![]()
Ik vind van niet hoor
Ohhh eendje je neus groeit, dat zeg ik nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder altijd![]()
Ik vind van niet hoor
IK... liegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh eendje je neus groeit, dat zeg ik nooit![]()
Maar wie staan er nu in je lijst ?quote:
Mij natuurlijk, hoe durf je aan mij te twijfelenquote:
Ik zou iemand die je helemaal niet kent en waar je nu met zit te chatten toch altijd eerder geloven, dan zo een loedermoederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |