Kipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Roep jij eens, kijken of ze wel op jou reageert![]()
Wat is th. ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef Kippiee het volgende:
JA? wat is er. ik ben even bezig. mensen lopen te zeiken over th. dus nu hebben ze oorlog![]()
tokio hotelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is th. ?
Oh lamaa![]()
Ik wou alleen maar even vragen of jij je moeder soms ook zoveel praatjes vind hebben
Ja ik word soms helemaal doodziek van dat mens, ik heb medelijden met jequote:
Tsss alleen omdat ik niet op je reservelijst wil staan en niet in de rij wil gaan staan ???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik word soms helemaal doodziek van dat mens, ik heb medelijden met je![]()
Kijk daar begin je weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss alleen omdat ik niet op je reservelijst wil staan en niet in de rij wil gaan staan ???![]()
nou.. alleen als je me nu een goed onderwerp geeft om over te praten met iemand. want we weten nu helemaal niks meerquote:
PC Eendjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef Kippiee het volgende:
[..]
nou.. alleen als je me nu een goed onderwerp geeft om over te praten met iemand. want we weten nu helemaal niks meer![]()
Je bent net je moederquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef Kippiee het volgende:
[..]
pff. laatmaar. ik verzin zelf wel wat
ja want als ik iets vraag dan doe je t toch nietquote:
Zal ik het proberen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ja want als ik iets vraag dan doe je t toch nietzelfs als iemand anders het voor mij vraagt
![]()
![]()
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |